استایل لاکچری مینا وحید+ عکس

عکس های جدیدی از مینا وحید بازیگر سریال افزا را ملاحظه کنید.

به گزارش رصد روز، در ادامه تصویری از تغییر چهره و تیپ جدید مینا وحید ، بازیگر نقش مهتاب فروزش سریال افرا را بعد ۳ سال از ایفای این نقش مشاهده خواهید کرد.

مینا وحید (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. مینا وحید حرفه‌اش را در ۱۳۸۶ با فیلم آتش سبز آغاز کرد و در آثار مختلف سینما، تلویزیون و تئاتر ظاهر شده‌است. از نقش‌های برجسته‌اش می‌توان به دوران عاشقی (۱۳۹۳) و یک شب در تهران (۱۳۹۸) اشاره کرد. دو تئاتری که وی در آنها ایفای نقش کرده‌است کلاغ از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجشک و دزدان شماره ۴۳ هستند.

5

زندگی و حرفه
مینا وحید در ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت زاده شد. او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد؛ فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. دو تئاتری که وی در آنها ایفای نقش کرده‌است «کلاغ از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجشک» و «دزدان شماره ۴۳» هستند. او در مجموعه تلویزیونی شهرزاد هم بازی کرده‌است.دیگر نقش‌های وحید در فیلم‌هایی مثل کفشهایم کو؟ ساختهٔ کیومرث پوراحمد و هایلایت شکل گرفت.

جوایز
مینا وحید برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله، بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. او با فیلم بعد از تو (انگلیسی: One Night In Tehran) جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کرد.

مینا وحید درباره بازیگری اش می گوید:
مینا وحید درباره ملاک انتخاب نقش هایش گفت: اول از همه مهم این است که فیلمنامه را دوست داشته باشم. زمانی هم که فیلمنامه را می پسندم، باید ببینم با نقش پیشنهاد شده، تا چه حد هماهنگی دارم و تا چه حد می توانم تجربه ای که برای نقشم روی می دهد را لمس کنم. اگر نقش برایم ملموس باشد، فکر می کنم که می توانم آن نقش را بهتر از نقش های دیگری که هست، بازی کنم.

مینا وحید درخصوص علت قوی و درست وارد شدنش در سینما گفت:من فوق لیسانس تئاتر هستم و قبل از این که چهره شوم، درس می خواندم، تئاتر کار می کردم و صبر می کردم.

وی در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت: هنوز هم می ترسم. این ترس یکی از لذت های بازیگری است؛ چون ممکن است پس از هر کار خوبی که بازی می کنی، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی. ولی این هم جزو لذت های این کار است و اگر بترسی و صبر نکنی، اشتباه کرده ای و تبدیل به کسی خواهی شد که در کارهای نا مناسب بازی می کند.

مینا وحید در خصوص دغدغه هایش در دنیای بازیگری، گفت:الان دغدغه ام در کارم این است که مدتی را که در صبر می گذرانم، در ارتقای کارم به خودم کمکی می کند یا نه و آیا کار بعدی ام از کار قبلی ام بهتر خواهد شد. چون اگر بهتر نشود، مردم از بازیگر نا امید می شوند و فکر می کنم این بدترین اتفاق برای یک بازیگر است.

وی ادامه داد:دغدغه ام این است که روی خودم کار کنم تا قوی تر شوم.

مینا وحید در خصوص کار هایی که برای قوی تر شدنش انجام می دهد، گفت:فیلم میبینم، کلاس بدن و بیان می روم و ورزش می کنم تا روی فرم باقی بمانم و حواسم به رژیم غذایی ام است.

وحید در پاسخ به این سوال که ده سال دیگر خود را در عرصه بازیگری چگونه می بیند، گفت:در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد؛ ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.

فیلم‌شناسی  مینا وحید
سینما
* ساعت به وقت صفر ۱۳۹۰
* دوران عاشقی ۱۳۹۳
* کفشهایم کو؟ ۱۳۹۴

تلویزیون
* دختران حوا ۱۳۹۱
* شهرزاد ۱۳۹۳

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط