استخدام سه هزار نفر در شرکت ملی نفت ایران

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو در مشاغل تخصصی صنعت نفت پس از دستور وزیر نفت و پیگیری و صدور مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد. به گزارش رصد روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی ...

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو در مشاغل تخصصی صنعت نفت پس از دستور وزیر نفت و پیگیری و صدور مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش رصد روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران: به‌دنبال صدور مجوز استخدام نیرو از سوی جواد اوجی، وزیر نفت، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، سرانجام شورای صدور مجوزهای استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور، روز یک‌شنبه (۱۳ آذرماه) در نشست خود مجوز جذب و استخدام بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر را صادر کرد.

بر این اساس جذب این افراد در مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز برای مشاغل تخصصی صنعت نفت، به‌ویژه در مناطق عملیاتی انجام می‌شود.

با صدور این مجوز، بنا شد دیگر اقدام‌ها و هماهنگی‌های اجرایی از جمله برگزاری آزمون استخدامی فراگیر از سوی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری انجام شود.

در هفته جاری، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت از آمادگی برای برگزاری آزمون پس از صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داده بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط