استوری عاشقانه مونا کرمی برای همسرش+ عکس

استوری جدید مونا کرمی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

به گزارش رصد روز، مونا کرمی استوری جدیدی را از سپند امیرسلیمانی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده میفرمایید.

 مونا کرمی فعالیت هنریش را از ۹ سالگی سال ۱۳۷۸ با کار تئاتر عروسکی در مینودشت شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد از جمله کارهای وی می‌توان به نمایش‌های الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده و نمایش نقش دوم اشاره کرد.

0 80

نام: مونا کرمی

متولد: ۱۸ آذر ۱۳۶۹ گلستان

تحصیلات: فارغ التحصیل منابع طبیعی

حرفه : بازیگر

زمینه فعالیت : تئاتر ، سینما و تلویزیون

وضعیت تاهل: متاهل

همسر : سپند امیرسلیمانی (ا.۱۴۰۳)

 

زندگی خانوادگی مونا کرمی
مونا کرمی، بازیگر جوان و خوش‌آتیه ایرانی، در ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در مینو دشت استان گلستان متولد شد. او که دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی منابع طبیعی است، از همان دوران کودکی به دنیای هنر و بازیگری علاقه داشت و قدم‌های اولیه‌اش را در این عرصه با تئاتر عروسکی برداشت.

 

مونا کرمی در خانواده‌ای متشکل از چهار عضو متولد شد. او تنها یک برادر به نام مجید دارد که سه سال از او کوچکتر است و در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند.

 

 

آغاز فعالیت بازیگری 
مونا کرمی از همان دوران کودکی رویای بازیگری در سر داشت. او در ۹ سالگی با تئاتر عروسکی در مینودشت قدم به دنیای هنر گذاشت و پس از آن با تلاش و پشتکار، فعالیت خود را به طور حرفه‌ای آغاز کرد. درخشش او در جشنواره دانش آموزی با نمایش سیب و کسب رتبه اول بازیگری، گامی مهم در مسیر موفقیت او بود.

 

مونا کرمی در سال ۱۳۸۹ با ورود به رادیو جوان قدم در عرصه هنر گذاشت. او در این رادیو در پروژه‌ای با همکاری آقای محرابی به اجرای نمایش پرداخت. این تجربه سرآغازی برای فعالیت‌های هنری متعدد مونا کرمی در رادیو و تئاتر بود. مونا کرمی در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال “بیمار استاندارد” به کارگردانی سعید آقاخانی برای اولین بار به مخاطبان تلویزیون معرفی شد.

 

سپس مونا کرمی پس از سه سال دوری از تلویزیون، در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال “حوالی پاییز” به کارگردانی حسین نعیمی به تلویزیون بازگشت. این سریال، دومین تجربه تلویزیونی مونا کرمی بود. در این سریال مونا کرمی در کنار بازیگرانی چون لیلا اوتادی ، رویا تیموریان ، رضا اکبرپور و حسین مهری به ایفای نقش پرداخت.

 

 

وضعیت تاهل مونا کرمی
مونا کرمی، در اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر ازدواج خود با سپند امیرسلیمانی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، را به طور رسمی اعلام کرد. این خبر، که توسط هر دو در صفحات اینستاگرامشان منتشر شد، با استقبال گرم طرفداران و اهالی هنر روبرو شد.

 

 

نکات قابل توجه و علایق مونا کرمی 
مونا کرمی، در گفتگویی صمیمی به نقش‌ها، پوشش، علایق و چالش‌های زندگی خود پرداخته است. او که دختری شاداب، پرجنب‌وجوش و خوش‌صحبت است، در این گفتگو نکاتی را درباره زندگی خود بیان کرده.

 

نقش و پوشش در تلویزیون:
مونا کرمی: هر کشوری با توجه به قوانین و مقرراتش یکسری محدودیتی داره، ما هم در کشوری زندگی می‌کنیم که جمهوری اسلامی است. یعنی در تلویزیونی ما باید پوشش اسلامی داشته باشیم، من بعد از کار‌ها که گریم رو پاک می‌کنم و لباس خودم را می‌پوشم خیلی از همکارا منو نمی‌شناختند.

 

شخصیت واقعی:
مونا کرمی: مونا دختر شاداب، پر چنب و جوش و خوش صحبتی است و شخصیت واقعی اش با نقش‌هایی که بازی می‌کند بسیار فاصله دارد.

 

فعالیت موسیقی:
مونا کرمی: من برادرم، چون کار موسیقی می‌کند هر زمانی که بروم خانه وقتی برادرم گیتار و پیانو میزند منم در خواندن همراهیش می‌کنم.

 

علاقه‌مندی‌های مونا کرمی:
• مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد.

• ورزش مورد علاقه مونا کرمی تنیس است.

• مونا کرمی در کنار تنیس به خواندن کتاب بخصوص ادبیات علاقمند است.

• مونا کرمی دست پخت خوبی در آشپزی دارد و غذای مورد علاقه اش ماکارونی است.

• مونا کرمی در رنگ شناسی و ست کردن لباس هایش بسیار موفق است و با اینکه تجربه کار مدلینگ ندارد، اما این صنعت از علاقمندی‌های اوست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط