استوری مجری معروف برای بازی همستر+ عکس

بعد از موفقیت ربات نایت کوین حالا بازار ربات همستر در ایران و جهان داغ شده است.

به گزارش رصد روز،  بعد از موفقیت ربات نایت کوین حالا بازار ربات همستر در ایران و جهان داغ شده، آنهایی که از قافله نایت کوین جا مانده و یا از آن سود خوبی کرده‌اند، روی به ربات همستر آورده‌اند. البته کسانی هستند که شرکت کنندگان در این رقابت را تمسخر می‌کنند. در این باره رضا رشیدپور (مجری مطرح) در اپلیکیشن ایکس نوشت: «جوان اگر بتواند کاری پیدا کند، در حالت خوب حقوقی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. پس برای او از بیهودگی همستر و … سخنوری نکنید. عقلش بیشتر از ماست ولی وقتی راه «امکان» بسته باشد، وهم «احتمال» غالب می‌شود.»

 

3 27

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است. بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود. بازی همستر کمبت از آدرس t.me/hamster_kombat_bot در قالبت یک ربات تلگرامی در دسترس است و آدرس کانال رسمی آن hamster_kombat@ است.

همستر کامبت مدعی است که ۶۰ میلیون بازیکن دارد. برنامه ایردراپ بازی همستر کامبت به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ. از بین این مراحل ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌داده شدن در ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است. درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

آموزش بازی و استخراج همستر کامبت
سازوکار بازی همستر کمبات تا حد زیادی شبیه نات کوین است و اگر با این بازی آشنا باشید، کار با ربات همستر کامبت نیز برای شما آسان خواهد بود. جزئیات بازی با نات کوین تفاوت‌هایی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. همستر کمابت از چهار بخش کلی تشکی می‌شود. بخش Exchange یا صفحه اصلی صرافی، بخش Mine که چیزی شبیه به ربات Auto Tap در نات کوین است، بخش Frindes برای دعوت از دوستان و بخش Earn برای جمع‌کردن جایزه.

بخش Exchange
یکی از قابلیت‌های بازی همستر کامبت این است که می‌توانید یک صرافی را برای خود در بازی انتخاب کرده و به‌عنوان مدیرعامل فرضی آن نقش‌آفرینی کنید. کارکرد این انتخاب بین نام صرافی‌ها دقیقاً مشخص نیست، اما با انتخاب کردن یک صرافی به‌طور مرتب از طرف آن صرافی مقداری توکن درون بازی دریافت می‌کنید. البته این موضوع روشن است که همستر کامبت از قبل این بخش را ویژهٔ نوعی همکاری با پلتفرم‌های معاملاتی طراحی کرده است. از بخش Exchange بالا سمت راست صفحه می‌توانید یک صرافی را انتخاب کنید.

این صفحه، بخش اصلی بازی است که باید در آن روی سکه بازی کلیک و امتیاز جمع کنید. اطلاعات حساب شما مثل امتیاز کلی، سطح یا Level، میزان انرژی (آستانه کلیک کردن) و بخشی تحت‌عنوان Boost در این صفحه نمایش داده می‌شود. در بخش Boost می‌توانید دفعات تکرار هر کلیک خود را با پرداخت توکن‌های درون بازی بیشتر کنید، میزان انرژی خود را افزایش دهید یا انرژی بیشتر دریافت کنید. روزانه ۶ انرژی کامل رایگان نیز به هر کاربر همستر کامبت داده می‌شود.

برای راحتی و دریافت توکن‌های بیشتر در بازی، برخی کاربران از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار استفاده می‌کنند. در حال حاضر اپلیکیشن «Auto Clicker – Automatic tap» با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی، محبوب‌ترین برنامه کلیک خودکار برای گوشی‌های اندروید محسوب می‌شود. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل iOS نیز در دسترس است و می‌توانید آن را از اپ استور دریافت کنید. تیم همستر کامبت تاکنون صحبتی درباره منع استفاده از اپلیکیشن‌های اتوکلیکر در کانال‌های خود نکرده است؛ اما این ریسک وجود دارد که در آینده روی این اپلیکیشن‌های کلیک خودکار حساس شده و کاربران را به خاطر استفاده از آنها جریمه کند.

بخش Mine یا Profit و کارت‌های همستر کامبت
استخراج، ماین یا Profit per hour یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی همستر کمبات است که اهمیت آن به‌اندازه کلیک کردن روی صفحه بوده و در برخی موارد می‌تواند حتی تأثیرگذارتر از آن هم باشد. در این بخش می‌توانید با پرداخت توکن‌های درون بازی کارت‌هایی خریداری کرده یا در برنامه‌هایی شرکت کنید که در هر ساعت برای شما مقدار مشخصی توکن استخراج می‌کنند. با این کار می‌توانید حتی بدون کلیک‌کردن در بازی امتیاز خود را به‌مرور بیشتر کنید. مجموع مقدار توکنی هم که از این بخش در هر ساعت دریافت می‌کنید بالا سمت راست صفحه از بخش Profit per hour نشان داده می‌شود.

نکته مهم در این بخش، انتخاب کارت‌هاست. باید کارت‌هایی را انتخاب کنید که با هزینه کمتر، بازدهی بیشتری به شما می‌دهند. ضمناً لازم است هر سه ساعت یک بار به بازی سر بزنید و سود این کارت‌ها را دریافت کنید. اگر بعد از سه ساعت به بازی سر نزنید، روند دریافت سود تا زمان مراجعه بعدی شما متوقف می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط