استوری همسر نیکبخت واحدی از مسجد جمکران | دل نوشته غمناک همسر نیکبخت واحدی همسر

به گزارش رصد روز، علیرضا نیکبخت ‌واحدی ، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد و با این استوری کنایه ای به تیم پرسپولیس و هوادارانش زد ، علیرضا نیکبخت واحدی ۸ تیر ۱۳۵۹ در مشهد متولد شد، علیرضا نیکبخت واحدی ...

به گزارش رصد روز، علیرضا نیکبخت ‌واحدی ، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد و با این استوری کنایه ای به تیم پرسپولیس و هوادارانش زد ، علیرضا نیکبخت واحدی ۸ تیر ۱۳۵۹ در مشهد متولد شد، علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق و مربی فوتبال است شغلی که در دوران کودکی بهش علاقه داشت دکتر شدن بود، اما در دوران نوجوانی علیرضا نیکبخت واحدی ورزش را با والیبال شناخت و از ابتدای جوانی بود که گمشده و آینده اش را در فوتبال حرفه ای پیدا کرد.

تغییر رویه مونا نیکبخت در تولید محتوای صفحه شخصی اش سرو صدای زیادی را در در بین کاربران ایجاد کرده است.

او که همیشه از پوشش های جدیدش به سبک افراد مدلینگ رونمایی می کرد به یکباره با انتشار فیلمی از خودش با چادر مخاطبینش را متعجب کرد.

حالا هم در همین رابطه فیلمی از حضورش در مسجد جمکران با دل نوشته ای مبهم و بسیار کنایه آمیز منتشر کرده است.

برخی مدعی اند که این مطالب کنایه آمیز خطاب به همسرش علی رضا واحدی نیکبخت است.

چرا که مدتیست هیچ عکس دو نفره ای از خودشان منتشر نکرده اند و در روزهای گذشته با زبان کنایه و طعنه در استوری های اینستاگرام شان یکدیگر را مورد خطاب قرار داده اند.

خانواده و زندگی شخصی

اولین فرزند خانواده است، شغل پدرش خیاطی و تولیدی پوشاک بود و مادرش  خانه دار و البته هنر آرایشگری داشت. او فرزند اول خانواده بود و بعد از او، یک برادر و ۳ خواهر دیگر هم به این جمع اضافه شدند.

در کل یک خانواده و فامیل های پر جمعیتی داشت، یک برادر،۳ خواهر،۳ عمو،۴ عمه،۴ خاله و۳ دایی فامیل بزرگی بود و پر از رفت و آمد.

او هم مثل همه ایرانی ها و شهرستانی ها با دلبستگی های عاطفی شدید به اعضای خانواده و فامیل، به خصوص به کوچکترین دایی اش صمد که فقط ۵ سال با او اختلاف سنی داشت، بزرگ شد.

علیرضا نیکبخت واحدی

شروع فوتبال

بعد از مدتی ورزش والیبال وارد دنیای فوتبال شد، بازی های خوب و فیزیک مناسب، موجب درخشش او در مسابقات آموزشگاهی شد. سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

بازی در استقلال

درخشش در بازی اول ابومسلم در سال ۷۷ باعث دعوت اش به تیم ملی جوانان شد سپس تجربه یکساله و موفقیت هایش موجب شد در سال ۱۳۷۸ به استقلال تهران دعوت شود.

علیرضا نیکبخت واحدی

انتقال به پرسپولیس

او در فصل ۸۶–۸۵ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پس از اینکه باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او نکرد، بعد از ۶ سال حضور در تیم استقلال تهران از این تیم به باشگاه پرسپولیس پیوست

وی همچنین  جمعاً در ۱۹ دربی بازی کرده‌است (۱۳ دربی با پیراهن استقلال و ۶ دربی با پیراهن پرسپولیس)

ازدواج اول و طلاق

چندین سال پیش با یک خانم به صورت رسمی ازدواج کرد، این زندگی مشترک ۳ سال بیشتر دوام نیاورد، در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

مطالب مرتبط