اصلاح یک گزارش درباره ابراهیم حمیدی / عضویت در شرکت تعاونی اعتباری شغل نیست

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]پایگاه خبری تحلیلی رصد روز از این طریق گزارش منتشر شده در خصوص ابراهیم حمیدی را بدون اینکه بیمه میهن و یا بیمه ایران جوابیه ای در این ...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]پایگاه خبری تحلیلی رصد روز از این طریق گزارش منتشر شده در خصوص ابراهیم حمیدی را بدون اینکه بیمه میهن و یا بیمه ایران جوابیه ای در این باره داده باشند اصلاح می کند[/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اگرچه هنوز مسئله شغل و شاغل و چندشغله بودن در کشور به لحاظ فنی دارای ایراد است اما انچه باید مستمسک قرار گیرد صراحت قانون در مواردیست که به جهت رفع ابهام باید به آن رجوع کرد.

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ گزارشی با عنوان حضور پرابهام عضو هیئت مدیره بیمه میهن در شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بیمه ایران از این پایگاه خبری منتشر شد که در آن با علت قرار دادن دو ماده ۲۴۱ و ۲۴۲ قانون تجارت این مسئله خلاف قانون دیده شده بود. بررسی های بیشتر نشان داد که اگرچه صراحت این دو ماده قانونی در خصوص عدم اشتغال اعضای موظف هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره ای که بخش یا همگی سهام آن متعلق به دولت است در شرکت های دیگر کاملاً آشکارست اما در خصوص ابراهیم حمیدی توضیحات دیگری وجود دارد.

اولاً ابراهیم حمیدی در هیئت مدیره بیمه میهن عضو موظف غیراجرایی است و دوماً قانون عضویت در شرکت تعاونی اعتبار را در این باره مستثنی کرده به عبارت دیگر عضویت در شرکتهای تعاونی اعتبار شغل محسوب نمی شود.

پایگاه خبری تحلیلی رصد روز از این طریق گزارش منتشر شده در خصوص ابراهیم حمیدی را بدون اینکه بیمه میهن و یا بیمه ایران جوابیه ای در این باره داده باشند اصلاح می کند و جزو وظایف حرفه ای خود می داند که چنانچه در نگارش مطلبی قصوری صورت گرفته جبران نماید و به این جهت از ابراهیم حمیدی دلجویی می نماید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط