اعتراض متقاضیان به طرح فروش بهمن موتور/ سایت فروش دیگنیتی باز نشده بسته شد

به گزارش رصد روز به نقل از بازتاب ، امروز دوشنبه پانزدهم آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح طرح فروش فوری خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی شرکت بهمن موتور با زمان تحویل هفته آخر دی ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین در سامانه این شرکت آغاز شد ولیکن در کسری از زمان ظر...

به گزارش رصد روز به نقل از بازتاب ، امروز دوشنبه پانزدهم آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح طرح فروش فوری خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی شرکت بهمن موتور با زمان تحویل هفته آخر دی ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین در سامانه این شرکت آغاز شد ولیکن در کسری از زمان ظرفیت فروش این خودرو ها تکمیل و سایت فروش بسته شد.

طبق اعلام قبلی قرار بود سایت فروش تا زمان تکیمل ظرفیت و یا تا ساعت ۱۶ امروز باز باشد ولیکن به دلیل تقاضای بسیار زیاد در همان لحظات اولیه بسته شد.

این رویه اعتراض و انتقاد های مختلف متقاضیان این خودرو ها در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت و بسیار از آنها خواستار شفاف سازی گروه بهمن در فرایند فروش خودروهایش شدند.

به اعتقاد آنها این خودرو ها به جای تحویل به مشتریان و مصرف کنندگان واقعی در نهایت از نمایندگی های فروش سر در خواهند آورد.

یکی از متقاضیان در در این باره گفت: به محض باز شدن سایت شروع به تکمیل خرید کردم ولی هر بار به دلیل بروز اشکال غیرعادی ثبت نام من ناتمام ماند تا اینکه ظرف چند دقیقه سایت کلا بسته شد.

وی افزود: تاکنون سه مرحله در طرح فروش بهمن موتور شرکت کردم و هر بار به دلایل مختلف و من جمله بسته شدن سریع سایت موفق به خرید نشدم.

در حال حاضر اختلاق قیمت بازار و کارخانه این خودرو ها به بیش از  ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است و همین اختلاف قیمت باعث هجوم گسترده خریداران به وب سایت این شرکت شد.

یکی از نمایندگان بهمن موتور در تماس تلفنی قیمت نقدی و تحویل فوری دیگنیتی را یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

 

نمودار اختلاف قیمت خودروی دیگنیتی در بازار و کارخانه

اعتراض متقاضیان به طرح فروش بهمن موتور/ سایت فروش دیگنیتی باز نشده بسته شد

 

نمودار اختلاف قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در بازار و کارخانه

اعتراض متقاضیان به طرح فروش بهمن موتور/ سایت فروش دیگنیتی باز نشده بسته شد

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار