اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران برای توسعه همکاری‌ها با جامعه کارفرمایی کشور

مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد. به گزارش رصد روز،  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مراسم که...

مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش رصد روز،  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مراسم که برخی از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از معاونان این سازمان، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و همچنین تعدادی از مسئولان تشکل‌های صنفی کارفرمایی حضور داشتند، از کارفرمایان برتر ملی با اهدای لوح و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با تعدادی از کارفرمایان برتر به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت و از آمادگی این بانک به منظور برقراری و توسعه همکاری‌های متقابل با جامعه کارفرمایی کشور در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی خبر داد.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در این گفت‌وگوها با بیان اینکه اقدامات سال‌های اخیر بانک رفاه کارگران به عنوان بزرگ‌ترین بانک اجتماعی کشور در راستای حمایت از تولید ملی بسیار گسترده بوده است، بر ضرورت توسعه این حمایت‌ها در سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

وی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران وظیفه دارد در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، به سهم خود از جامعه کار و تولید کشور حمایت کند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار