اعلام زمان بخشودگی جرایم وام بانک‌های دولتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخشودگی جرایم وام‌ها در بانک‌های تحت مدیریت دولت، از اول اسفندماه اجرایی می‌شود. به گزارش رصد روز،سید احسان خاندوزی درباره بخشودگی جرایم بانکی به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: بر اساس توافق با مدیران عامل بان...

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخشودگی جرایم وام‌ها در بانک‌های تحت مدیریت دولت، از اول اسفندماه اجرایی می‌شود.

به گزارش رصد روز،سید احسان خاندوزی درباره بخشودگی جرایم بانکی به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: بر اساس توافق با مدیران عامل بانک‌های دولتی و بانک‌های تحت مدیریت وزارت اقتصاد، هر آنچه به عنوان اصل بعلاوه نرخ سود است، باید پرداخت شود؛ اما آن جزء سومی که به عنوان جرایم بانکی در نظر گرفته می‌شود، مشمول بخشودگی می‌شود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: هر بانک دولتی در این زمینه همکاری نکند، به بازرسی وزارت اقتصاد یا معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد اطلاع داده می‌شود تا برخورد لازم صورت گیرد.

خاندوزی گفت: این مصوبه، ابلاغیه هیات مدیریت بانک‌هاست، بنابراین بانک‌های دولتی و تحت مدیریت وزارت اقتصاد موظف هستند این کار را انجام دهند و بانک‌ها اعلام کردند این بخشنامه پس از ابلاغ، از اول اسفند در تمام استان‌ها و در تمام شعب اجرا می‌شود.

۱۹ بهمن سید احسان خاندوزی از توافق با مدیران عامل بانک‌های دولتی و بانک‌های تحت مدیریت این وزارتخانه برای اجرای طرحی با هدف وصول مطالبات غیرجاری و همچنین مساعدت با افرادی که به علت مشکلات اقتصادی امکان بازپرداخت به موقع تسهیلات خود را نداشته‌اند، خبر داد.

مطالب مرتبط