افتتاح حساب و انجام عملیات بانکی در پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در کمتر از ۱۰ دقیقه

پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در شرایطی به گستره خدمات بانکی اضافه شدند که هنوز بحث تحولات شبکه بانکی و تغییر رویکرد آن مطرح نبود و از این جهت بانک شهر را باید بانک پیشرو در مسیر تحول نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه دانست

به گزارش اختصاصی رصد روز، یکی از مهمترین انتظارات از شبکه بانکی در ارائه خدمات، تسهیل در دسترسی و سهولت در عملیات بانکی و تمرکز ویژه بر فرآیند بانکداری با تکیه بر غیرحضوری کردن و یا ایجاد زمینه ای جهت صرفه جویی در وقت افراد در هنگام نیاز به انجام امور بانکیست.

تغییر رویکرد بانکها در کشورهای حاشیه خلیج فارس و بسیاری از کشورهای آسیایی شرقی لزوم حرکت با کاروان نرم افزاری شبکه جهانی بانکها را اجتناب ناپذیر می کند. هرچند که طی سالهای اخیر اقدامات مؤثری در جهت پیاده سازی الگوی جدید بانکداری بر بستر فین تک ها و روشهای الکترونیکی صورت گرفته اما بروز و ظهور آن با توجه به سیر حرکتی بانکداری در سایر کشورها جای بحث و گفتگو دارد.

تلاش برخی بانکها به منظور اجرای شکل جدیدی از مدیریت حساب علاوه بر اینکه به لحاظ بصری تغییرات شبکه بانکی را یادآور می شود بلکه این موضوع به صورت خودجوش اقدامی در جهت فرهنگ سازی استفاده بهینه از سایر ظرفیت های نظام بانکی است. به عبارت دیگر صرف هزینه های گران تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات هوشمند در خارج از شعب بانکی کافی نیست تا شاهد اقبال آن از سمت مردم باشیم بلکه پذیرش رویکرد جدید شبکه بانکی نیاز به اقدامات دیگری دارد که به نظر می رسد بانک شهر در دستیابی به آن کارنامه موفق عمل کرده است.

بانک شهر بانک پیشرو در تحول شبکه بانکی

بانک شهر از مدتها قبل و حتی پیش از آنکه موضوع بانکداری دیجیتال یا ضرورت کاهش مراجعه مردم به شعب بانکی مطرح باشد با استقرار پیشخوان های شهرنت در نقاط شهری شکل ارائه خدمات خود را به مشتریان و شهروندان وارد فاز تازه ای کرد استقبال مردم از این طرح سبب شد تا توسعه آن در کلید بخورد و هم اکنون ۳۰۰ پیشخوان بانک شهر در شهرها و استان های مختلف در حال ارائه خدمات شبانه روزی هستند.

پیشخوانهای شهرنت بانک شهر این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر اینکه مشتری امور جاری و روتین بانکی خود را بدون مراجعه به بانک انجام دهد بلکه با ابتکار بانک شهر سیستم خود دریافت نیز به خدمات ان اضافه شده و مشتریان می توانند بصورت ۲۴ ساعته وجوه نقد را به صورت ۲۴ ساعته به حساب واریز کنند. این خدمت علاوه بر این دریافت و جداسازی اسکناس و تشخیص اسکناس های رایج و تقلبی را انجام می دهد و از این جهت اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان ایجاد می کنند.

از مهمترین ویژگیهای پیشخوانهای شهرنت بانک شهر را باید در افتتاح حساب های مرسوم در بانک شهر در کمتر از ۱۰ دقیقه دانست که با توجه به اهمیت مسئله زمان باید از آن به عنوان یک امتیاز و ویژگی نام برد.

همچنین در این پیشخوانها امکان تعویض، اعلام مسدودی و مفقودی کارت بانکی، اخذ صورتحساب، انجام هر نوع عملیات بانکی، وصول چک، سرمایه گذاری در گنجینه زرین شهر و همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با پشتیبانی تعریف شده است.

گفتنیست که استقرار برخی از این پیشخوانها در مراکز فروشگاهی، پایانه های اتوبوسرانی و فرودگاهی در مواقعی که ضرورت دسترسی سریع به حساب بانکی و مدیریت حساب به صورت ناگهانی رخ می دهد سبب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد شبکه بانکی خواهد شد.

همچنین افزایش ظرفیت ارائه خدمات در پیشخوانهای شهرنت و توسعه استقرار در مناطق مختلف از برنامه های بانک شهرست که بزودی عملیاتی می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط