افت ۱۵ هزار واحدی شاخص کل در پایان نیمه اول بورس امروز

شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز با کاهش بیش از ۱۵ واحدی همراه شد و تا ارتفاع یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی عقب نشینی کرد؛ با توجه به اینکه محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی به عنوان حمایت مهم و معتبر شناخته می شود باید دید که شاخص نسبت به ...

به گزارش رصد روز، دومین روز هفته به بدترین شکل ممکن برای بورس پیش رفت و شاخص کل در همین نیمه اول با کاهش بیش از ۱۵ هزار واحدی همراه شد. فولاد، شپنا و شبندر بیش ترین تاثیر را در افت امروز شاخص داشتند. با توجه به محدوده قوی حمایتی پیش روی شاخص کل به نظر می رسد که شاید به تدریج شاهد افزایش تقاضا در بازار باشیم

شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز با کاهش بیش از ۱۵ واحدی همراه شد و تا ارتفاع یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی عقب نشینی کرد؛ با توجه به اینکه محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی به عنوان حمایت مهم و معتبر شناخته می شود باید دید که شاخص نسبت به این سطح چه واکنشی نشان می‌دهد.
فولاد امروز با ۱٬۷۶۷ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته است. شپنا با ۱٬۲۴۵ واحد، شبندر با ۱٬۰۵۶ و فملی با ۹۴۳ واحد از جمله نمادهایی هستند که به افت بیش تر شاخص منجر شده است.

شاخص هم وزن هم با افت بیش از ۵هزار واحدی تا کف کانال ۳۸۲ هزار واحدی کاهش پیدا کرد.شاخص فرابورس هم با کاهش حدود ۱۷۸ واحدی همراه شد که زاگرس با ۱۳، آریا با ۱۱ و شراز با ۱۰ واحد بیش‌ترین نقش را در این نزول داشتند.

خروج پول حقیقی شدت پیدا کرد

در نیمه اول بازار حقیقی ها بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند که به نظر می رسد در صورت ادامه این روند،‌ امروز شاهد یکی از بیش‌ترین خروج های پول حقیقی از بازار باشیم.

شستا با بیش از ۱۰ میلیارد تومان رکورددار خروج پول حقیقی بود؛ تفارس با ۱۰ و حکشتی با ۸ میلیارد تومان در رتبه های بعدی خروج پول حقیقی قرار دارند.

در نقطه مقابل خبنیان با حدود ۶ میلیارد تومان،‌بیش ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد؛ تاپیکو با ۲ و حق تقدم دالبر با ۱.۵ میلیارد تومان در رتبه های بعدی ورود پول حقیقی قرار دارند.

ارزش معاملات خرد پایین است

ارزش معاملات خرد در این ساهت از معاملات حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ثبت شده است که هر چند نسبت به روز گذشته افزایش نسبی را نشان می دهد اما همچنان روزهای کم رونقی را پشت سر می گذاریم

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار