افزایش سود خالص ۱۲۷ درصدی شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه در سال گذشته

مدیرعامل شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان از افزایش سود خالص ۱۲۷ درصدی این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش رصد روز  به نقل از جارچی خبر ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان(سهامی خاص) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ با حضور صد در صد سهامداران برگزار شد. در این مجمع ضمن تایید صورت های مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ از سوی سهامداران، روزنامه صمت به عنوان روزنامه رسمی کثیرالانتشار انتخاب شد.

محمدحسین قورچانی، با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال گذشته، اظهار کرد: فعالیت این مجموعه با سودآوری همراه بوده و افزایش سود خالص  ۱۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی باتوجه به چشم انداز این شرکت در رابطه با اهداف و برنامه های راهبردی در سال ١۴۰۰ تصریح کرد:شناخته شدن این شرکت به عنوان تامین کننده پایدار انواع مواد معدنی، مواد اولیه و محصولات فولادی، ورود به بازار سنگ آهن و تملک معادن سنگ آهن و تبدیل شدن به سازمانی سرآمد با سودآوری اقتصادی از محورهای فعالیت این مجموعه در سال جاری است.

وی بیان کرد: باتوجه به واگذاری فعالیت های معدنی از طرف شرکت فولاد مبارکه اصفهان به این شرکت، پیش بینی و برنامه ریزی لازم در رسیدن به اهداف اصلی این شرکت در سال جاری اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه برخی از فعالیت های شاخص این شرکت را برشمرد و گفت: افزایش ۶۰ درصدی حجم فروش محصولات و افزایش ۷۰ درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات برخی از اقدامات این شرکت است.

وی افزود: خرید چندین معدن سنگ آهن در استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، ثبت چندین محدوده اکتشافی و توسعه فیزیکی شرکت و منابع انسانی متخصص از دیگر اقدامات شاخص شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه در سال ۹۹ است.

وی با اشاره به اخذ ایزو مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱، مدیریت شکایت مشتریان ۱۰۰۰۲ ISO و طراحی،برنامه ریزی و پایش رضایت مشتریان ۱۰۰۰۴ ISO توسط شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه گفت مدیریت فرایندی و رضایمتندی مشتریان از اهداف اصلی این شرکت است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار