افشاگری جدید داماد خانواده علی انصاریان درباره مرگ او

به گزارش رصد روز، مرحوم علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران فوتبالیست و بازیگر بوده است. او سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه فوتبالی خود دارد. وی بعد از کنار گذاشتن فوتبال از آنجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشت...

به گزارش رصد روز، مرحوم علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران فوتبالیست و بازیگر بوده است. او سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه فوتبالی خود دارد. وی بعد از کنار گذاشتن فوتبال از آنجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشت این حرفه را برای ادامه زندگی انتخاب کرد. علی انصاریان در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ویژه برنامه دربی به کرونا مبتلا شد که با درگیر شدن ریه به بیمارستان انتقال یافت. او بعد از حدود سه هفته دست و پنجه نرم کردن با این بیماری در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ به شکلی ناگهانی به کما رفت و بعد از این اتفاق درگیر شدن ریه او به ۱۰۰ درصد رسید و یک روز بعد یعنی ۱۵ بهمن در سن ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

داماد خانواده علی انصاریان با نزدیک شدن به دومین سالگرد فوت او یک استوری را منتشر کرده و نوشت: بعد از گذشت دوسال و با دوندگی بسیار توانسته ایم به پرونده پزشکی علی انصاریان دست پیدا کنیم و در این پرونده با تخلف ها و اشتباهات پزشکی زیادی رو به رو شویم.

متاسفانه در این پرونده شاهد تزریق سلول بنیادی بدون اطلاع به خانواده و حتی جعل امضا و اثر انگشت هم بودیم که آنها را در مراجع قضایی ثبت کردیم.

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

فقط خدا

پاسخ دادن

۱۷ بهمن ۱۴۰۱


روحش شاد و در آرامش‌ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آخرین اخبار