افشاگری خانم بازیگر از تغییر جنسیت مازیار لرستانی

به گزارش رصد روز، عاطفه رضوی بازیگر مطرح ایرانی و همسر حسین پاکدل بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی حرف های جالبی را درباره این اقدام خانم بازیگر مطرح کرد. عاطفه رضوی گفت: شهره لرستانی و مواردی از این دست؛ بنا به دلایل ژنتیکی و پزشکی؛ در ...

به گزارش رصد روز، عاطفه رضوی بازیگر مطرح ایرانی و همسر حسین پاکدل بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی حرف های جالبی را درباره این اقدام خانم بازیگر مطرح کرد.

عاطفه رضوی گفت: شهره لرستانی و مواردی از این دست؛ بنا به دلایل ژنتیکی و پزشکی؛ در هر جامعه ای دیده می شود و افرادی همانند شهره لرستانی؛ در واقع، انسان هایی هستند که ناخواسته سال های زیادی را در رنج شدیدی از وضعیت خود، به سر برده و بنابر ملاحظات فرهنگی و دیدگاه های عمومی، توان برخورد منطقی با این پدیده را ندارند.

شهره لرستانی؛ بی گمان هنرمندی سالم، پاک، مردمی و متدین به آموزه های دینی و شرعی است و لازم است جامعه، با چنین قضایایی از سر منطق در آیند و نگاه های سنگین ناشی از ناآگاهی، تعصبات بی مورد و اشارات و ایماهای مبتنی بر جهل و خرافه را از روی این گونه پدیده های طبیعی بردارند.

بایستی پذیرفت که زندگی دوگانه برای یک انسان؛ خصوصا اگر در دنیای هنر باشد، واقعا دشوار است و پذیرش آن از سوی برخی از مخاطبان هم، به سختی صورت می پذیرد. باشد که مازیار فعلی و شهره ی پیشین، فقط تحت یک عنوان به عنوان انسان و یک مفهوم به عنوان انسانیت، به زندگی خود ادامه دهند و همه نیز تحت همین عناوین با آن ها برخورد داشته باشند.

 

مطالب مرتبط