افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

افشاگری خواهر داماد خرمدین ( فرامرز ) جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین را عجیب تر کرد. خواهر فرامرز از نوع رابطه آرزو و وفرامرز گفت و اینکه پدر بابک خرمدین به بیماری سختی مبتلاست.

به گزارش رصد روز ، افشاگری خواهر داماد خرمدین ( فرامرز ) جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین را عجیب تر کرد. خواهر فرامرز از نوع رابطه آرزو و وفرامرز گفت و اینکه پدر بابک خرمدین به بیماری سختی مبتلاست. خانواده داماد خرمدین گفتند که انحراف اخلاقی درباره بابک یک مسئله واهی است که از اساس مطرح کردنش بخاطر ایمن بودن از برخی تبعات بوده وگرنه همه بابک خرمدین را به اخلاق درست می شناختند.

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

پرونده هولناک قتل ۳عضو خانواده خرمدین به‌دست پدر و مادر خانواده‌ همچنان ابهامات زیادی را پیش روی افکار عمومی قرار داده است. ابهاماتی که هراز گاهی با انتشار اظهار نظرهای بدون سند و مدرک پیچیده‌ تر هم می‌شود. چرا باید پدر و مادری فرزندان و دامادشان را به قتل برسانند؟ آنها چه کرده بودند؟ چرا خانواده داماد آنها به نام فرامرز پیگیر پرونده او نشده‌اند و…

این ها سؤالاتی است که خیلی‌ها به‌دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند. برای پاسخ به این موارد با برخی از نزدیک‌ ترین اعضای خانواده قاتل و مقتولان صحبت کرده‌ایم که برخی از آنها به‌ دلیل در جریان بودن پرونده خواستند هویت‌ شان محفوظ بماند و تنها ذهن عموم را درباره این واقعه عجیب و وحشتناک روشن کرده باشند. یکی از این افرادی که پای صحبت‌های او درباره این پرونده‌ نشسته‌ایم، خواهر فرامرز، داماد خانواده خرمدین است که از ماجرای ازدواج برادرش با دختر خانواده خرمدین، ناپدید شدن او و شنیدن خبر قتل وی می‌گوید.

روایت خانواده داماد بابک خرمدین از ماجرای ازدواج و ناپدید شدن فرامرز و آرزو

شاید بتوان گفت که همه‌چیز در این پرونده هولناک از دختر بزرگ خانواده خرمدین به نام آرزو آغاز شده است. آرزو، دختر بزرگ خانواده خرمدین، سال ۱۳۷۸، تازه از همسر اولش پس از ۵سال زندگی مشترک، جدا شده بود. یعنی همان سال‌ها که بیماری ام‌اس‌اش عود کرد. فرامرز، پسرعمه آرزو هم تازه از همسر اولش جدا شده بود. آرزو حال روحی مناسبی نداشت. آن زمان فرامرز با خانواده‌اش زندگی می‌کرد. از آنجایی که رابطه فامیلی بین این ۲خانواده بود شکست در زندگی مشترک و صحبت و گپ‌های آرزو خرمدین و فرامرز باهم آنها را به هم نزدیک‌تر کرد. همین آغاز علاقه آن‌دو به هم شد. هر چند رفتارهای آرزو چندان با خانواده فرامرز همخوان نبود.

خواهر فرامرز می‌گوید: ما خانواده‌ای مذهبی داریم که خانواده‌ام علاقه نداشتند به آرزو به‌عنوان عروس خانواده نگاه کنند. آرزو، آزادی‌هایی داشت که چندان با عرف خانوادگی ما هماهنگی نداشت و با این حال فرامرز یکی از دلایلش را برای ازدواج با آرزو حمایت از او عنوان می‌کرد. بیماری آرزو هر روز شدیدتر می‌شد و این برای همه خانواده خصوصا فرامرز ناراحت‌کننده بود. همین هم شد که پس از یک مهمانی در منزل خرمدین‌ها که به دعوت بابک که دوستی و رابطه تنگاتنگ و نزدیکی با فرامرز داشت، برگزار شده بود، فرامرز به خانواده گفت که می‌خواهد با آرزو ازدواج کند.

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

اصرار فرامرز در نهایت باعث ازدواج آنها شد، هرچند پدر فرامرز به‌علت مخالفت در این مراسم حضور پیدا نکرد و صیغه محرمیت آنها را پدر آرزو، یعنی اکبر خرمدین خواند. اما مدتی نگذشت که فرامرز با آرزو دچار اختلاف و همین باعث شد بخواهد نامزدی‌ شان را به هم بزند. آرزو اما نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد و با اقدام به‌خودکشی آرزو، فرامرز تصمیم گرفت زندگی‌اش را با او از سر بگیرد.

ازدواج آنها درتاریخ مهر ۱۳۹۰ انجام شد. در تهرانسر خانه‌ ای اجاره کردند، اما دعواهایشان تمامی نداشت. آرزو سیگار می‌کشید و این بیماری‌ اش را تشدید می‌کرد. هرچند هفته، دعواها به خانه نزدیکان کشیده می‌شد و آرزو به قهر، به خانه پدرش بر می‌گشت. دی‌ ماه همان سال آرزو برای همیشه به خانه پدرش رفت و دیگر به خانه مشترک‌شان برنگشت.

این قهرها ادامه داشت تا ۱۴ اسفندماه که فرامرز با دسته‌گلی به خانه خرمدین که دایی‌اش بود رفت تا برای همیشه و به خوبی داستان زندگی‌ اش با آرزو را به پایان برساند. او حتی در خانه خرمدین با خواهرش تماس گرفته و از حضور آرزو، دایی‌اش اکبر خرمدین، همسر او و پسر کوچک‌ شان افشین خبر داده و گفته بود که باهم صحبت می‌کنند.

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

فرامرز متولد ۱۳۴۵بود و ۲ برادر و یک خواهر دارد. پسری که به‌ گفته نزدیکانش مودب و غیرتی بود و دوست صمیمی و نزدیک بابک خرمدین. نزدیکانش می‌گویند که او اهل هیچ خلافی نبوده و سیگار هم نمی‌کشیده. او تکنیسین برق و عاشق و شیفته اتومبیلش بود. خانواده و نزدیکانش دلیل ازدواج فرامرز و آرزو را دلسوزی فرامرز برای آرزو می‌دانستند، زیرا آرزو در آن زمان نیز بیماری‌اش پیشرفته شده بود و با افسردگی وحشتناکی دست و پنجه نرم می‌کرد.

خواهر فرامرز می‌گوید: ۱۴ اسفند فرامرز آخرین بار با من صحبت کرد، موقعیت خود را در منزل دایی خود، اکبر خرمدین، شرح داد و با من قرار گذاشت که فردای آن روز یکدیگر را ببینیم. او ۲خط تلفن داشت که یکی مخصوص کار و دیگری برای ارتباط خانوادگی بود. او پس از آن روز ناپدید شد و خط تلفن کاری‌اش پس از غیبتش خاموش شد اما خط دیگرش دست آرزو بود که می‌گفت فرامرز تلفن را به او سپرده و رفته است. از آن روز دیگر خبری از فرامرز نشد.

فردای این ماجرا، اکبر خرمدین به خانه خواهرش رفت و ماجرا را این طور تعریف کرد که «تا ساعت۲ شب با فرامرز درباره تصمیم او برای جدایی از آرزو صحبت کرده و صبح زود رفته‌اند و با یکدیگر ورزش کرده‌اند. بعد فرامرز به او گفته که آرزو را طلاق نمی‌دهد.»‌

بابک خرمدین/ دروغ بزرگ اکبر خرمدین درباره بابک و فرامرز

به‌گفته خانواده فرامرز، ادعاهای اکبر خرمدین درباره بابک، پسرش، به هیچ عنوان نمی‌تواند صحت داشته باشد. بابک به هیچ عنوان دچار معضلات اخلاقی اینچنینی نبود و حتی برای رعایت حقوق دختران خانواده و فامیل در جمع‌ های آنها وارد نمی‌شد و کوچک‌ترین مسئله اخلاقی از او مشاهده نشده بود. از سویی رابطه و علاقه عاطفی بابک و فرامرز برای همه روشن بود. آنها از بچگی باهم بزرگ شده بودند و با هم رابطه بسیار خوبی داشتند. تا اندازه‌ای که بابک حتی پس از بازگشت به ایران بارها به شکل‌های مختلف سراغ فرامرز را گرفت و پیگیری غیبت او شد. خانواده فرامرز می‌گویند که بابک نمی‌خواست باور کند که فرامرز گم شده است.

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

تصور خانواده بر این است که بابک با پیگیری‌هایش درباره فرامرز ممکن است متوجه موضوعی شده و خواسته آن را با خانواده فرامرز در میان بگذارد و به همین دلیل پدر و مادرش نقشه قتل او را کشیده‌اند. البته این فقط حدس برخی از افراد خانواده فرامرز درباره انگیزه کشته شدن بابک خرمدین به‌دست پدر و مادرش است.

بابک خرمدین

بابک خرمدین به تدریس کارگردانی سینما برای هنرجویانش می پرداخت.

او با تمرکزی دقیق بر صحنه تعدادی از فیلم‌ها و فیکس کردن آنها، به دانشجویانش از تاثیر قاب بندی و نگاه بازیگرانی می‌گفت که ماحصل آن قرار است تماشاگر را تحت تاثیر قرار دهد.

شاید او هم همانند ما هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد خودش بازیگر اصلی داستان تراژیکی باشد که بسیاری از آثار جنایی و فیلم‌های موسوم به اسلشر در برابر آن کم می‌آورند.

به گفته شاگردانش عشق به سینما را از تدریس اش می توان دید.

بابک خرمدین که همچون خواهرش و داماد خانواده قربانی جنایت والدینش شد جامعه و به ویژه شاگردانش را در حیرت و شوک بزرگی فرو برده است.

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

در ادامه نظر جمعی از شاگردان بابک خرمدین را درباره اخلاق و شخصیت او می خوانید:

متین حیدری نیا : مردی با شخصیت و با معرفت که هیچ گاه بدون فنجان قهوه وارد کلاس نمی شد،به شکلی سینما رو تدریس می کرد که انگار از خدا تعریف می کند،آرامش عجیبی رو به آدم منتقل می کرد،روحت شاد رفیق من،استاد من،بابک خرمدین متواضع و نازنین،دیر یا زود دور هم جمع می شیم،دلم خیلی زیاد برات تنگ می شه

ملیکا افتاده : متاسفانه صبح شنبه با ایشون کلاس داشتیم و دقیقا آخرین کلاسی بود که داشتن. خیلی خیلی برای هنر ارزش قائل بودن. انقدر با شوق درس می دادن که ساعت از دست همه ما در می رفت و کلاس ۲ ساعت نزدیک به ۲ساعت و نیم تا ۳ ساعت طول می کشید.

شهزاد کاظمی : من شاگردشون نبودم ولی سلام علیک داشتیم. با هم تو یک دانشگاه بودیم. آدم سربه زیر و ساکتی بود. خدا بیامرزتشون.

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

طیبه نیک نژاد : ایشون همیشه اعتقاد داشتن خشونت رو نباید مستقیم در فیلم نشون داد، غافل از اینکه …، در نقد یکی از فیلمهاشون به نام “بودن ” که راجع به مردی بود که خودش رو فدای خونوادش کرده بود، بهشون اعتراض کردم که چقدر این جوون فداکاره، مگه میشه؟استاد پاسخ دادن شاید شما سنگدلی وگرنه خیلی ها خودشون رو قربونی خونوادشون می کنن. در مقام مادر بارها صحبت کرد در کلاس و جز تواضع ، مهربانی،ادب در کلام و رفتار، عشق به سینما چیزی ندیدیم ازشون، و چقدر دردناکه که ما چند ساعت قبل از این اتفاق باهاش کلاس داشتیم و دلش نمی خواست کلاس رو ترک کنه، برای آرامش روحشون دعا کنیم.

درسا جمشیدی : استاد عزیز و دوست‌داشتنی، با سواد و دلسوز … یادمه اولین بار که باهاشون کلاس داشتیم بهمون گفت هیچ وقت به همدیگه حسادت نکنین، موفقیت دوستاتون رو دوست داشته باشین، عشق کنین…افسوس …خدا رحمتتون کنه استاد عزیزم…

حسن صادق زاده : درک و هضم این اتفاق خیلی باورنکردنیه و سخت هستش. من ایشون رو خیلی سالهای پیش توی جشنواره فجر دیدم. برحسب اتفاق همینجوری همکلام شدیم و از صحبت کردنشون و اطلاعاتشون فهمیدم که توی سینما فعالیتی دارند و چند بار دیگه ملاقاتشون کردم توی سینما و خیلی چیزها ازشون یادگرفتم ‌.وقتی خبر این اتفاق هولناک رو شنیدم و عکسشون رو دیدم واقعا باور نکردم همچین اتفاقی می تونه برای همچین آدمی بیفته.

“آناهیتا همتی” از هدیه خاص “بابک خرمدین” به دو کودک سیستان و بلوچستانی و تهرانی گفت

آناهیتا همتی – بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران با اشاره به پرونده قتل بابک و آرزو خرمدین و داماد خانواده گفت: جامعه ایرانی باید بیشتر به سلامت روان خود توجه کند. اگر این پدر و مادر سال ها قبل و پیش از ارتکاب جنایت ها به روان درمانگر مراجعه کرده بودند شاید امروز این سه انسان کشته شده ، زنده بودند.

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

 

آناهیتا همتی – بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که از ساکنان شهرک اکباتان تهران که جنایت خانوادگی قتل سه انسان توسط یک زوج قاتل در آن رخ داده است در گفت و گو با خبرنگار رکنا از قتل بابک خرمدین و آرزو خرمدین به دست پدرشان و فضای حاکم بر شهرک محل زندگی آنها و برخورد اهالی چنین گفت: “بابک خرمدین را با اینکه از همکاران در عرصه سینما بود ولی از نزدیک نمی شناختم. اما فضای شهرک اکباتان بعد از این جنایت به حدی متاثر از این خبر شده است که دیگر شهروندان و دوستان و آشنایانی که بیرون این شهرک زندگی می کنند و در جریان این اتفاق هستند با ما تماس می گیرند که مواظب باشیم.

آناهیتا همتی تاکید داشت : این جنایت در شهرک اکباتان رخ داده است ولی دلیل بر تسریع آن بر میزان سلامت روان دیگر ساکنان این شهرک نیست. بدون شک این والدین درگیر بیماری روانی جدی هستند. این جنایات به نحو که والدینی دو فرزند و داماد خود را به این شکل فجیع به قتل برسانند یک رفتار طبیعی نیست و این اتفاق یک استثنا است.خانه این خانواده قاتل و قربانیان می توانست در هر نقطه ای باشد و محل سکونت آنها ارتباطی با قتل ندارد. همه در شهرک اکباتان غصه دار این اتفاق هستند. این جنایت یک ضربه بزرگ برای همه ساکنان شهرک بود.

آناهیتا همتی در خصوص علل و دلایلی که باعث شده که در چند سال گذشته بخصوص در یکسال گذشته بیشتر با اینگونه اخبار تلخ مواجه باشیم چنین اظهار نظر کرد: کرونا باعث شده که اغلب مردم در یکسال گذشته زمان بیشتری را در فضای بسته و خانه بگذرانند و این زمان بیشتر بودن در خانه، آنهم به اجبار کرونا باعث شده است که درگیری های خانوادگی و خشونت خانگی افزایش بیابد. شاهد افزایش آمار طلاق هستیم .مشکلات اجتماعی و اقتصادی همه بر روان جامعه تاثیر گذار است و تاثیر منفی دارد.

آناهیتا همتی با بیان اینکه ایرانی ها به درمان روان خود زیاد توجه نمی کنند گفت: ایرانی ها در هر حد از میزان آسیب روحی که با آن درگیر باشند ، رفتن نزد روانشناس و روانکاو و روانپزشک را جدی نمی گیرند. متاسفانه توجه به سلامت روان در بین جامعه ایرانی ضعیف است و بیشتر توجه به سلامت جسم است. شاید اگر مادر و پدر بابک و آرزو خرمدین ، ۲۰ سال پیش ، قبل از اینکه مرتکب قتلی شوند ، به مشاور و روان درمانگر مراجعه می کردند این جنایت ها رخ نمی داد. به هر حال مرتکب این جنایات که پدر خانواده است ، مبارز جبهه های جنگ بوده و آسیب دیده از جنگ. هر کجا رفته است از شیمیایی شدنش در جبهه های جنگ گفته است.باید بدانیم که عزیزانی که به جبهه های جنگ رفتند همه مثل پدر بابک خرمدین رفتار مجرمانه ندارند.

هدیه بابک خرمدین به دو کودک معلول

آناهیتا همتی در ادامه از هدیه ای که ساکنان شهرک اکباتان به نیت بابک خرمدین برای دو کودک معلول سیستان و بلوچستانی و تهرانی تهیه کردند گفت و چنین توضیح داد: دو ویلچر برای دو کودک معلول به نیت بابک خرمدین از سوی ساکنان شهرک اکباتان تهیه شده که تا چند روز آینده به دست این کودکان خواهد رسید. این هدایا، نشانه ای است که ازاینکه ما ایرانیان همدیگر را دوست داریم و خطی است سیاه بر خشونت و نفع خشونت.

واکنش عجیب عزت الله مهرآوران به ماجرای قتل بابک خرمدین

عزت الله مهرآوران بازیگر نامدار ایرانی در صفحه اینستاگرام خود به ماجرای قتل بابک خرمدین اشاره کرد.

فاجعه قتل خانوادگی در اکباتان که به تازگی خبر آن منتشر شده است در بین اقشار جامعه بازخورد گسترده ای داشته است.

عزت الله مهرآوران از هنرمندان برجسته کشورمان در اینستاگرام درباره قتل بابک خرمدین اینگونه نوشت: من هم یک پدرم ، من هم در اکباتان زندگی می کنم ، من هم شرمنده ام بابک را مثله کردند ، پدر و مادر !

با خود بیت حضرت فردوسی را زمزمه می کنم، حالا دیگر فریاد می زنم ؛ “پسر کشتی و تخم کین کاشتی ، پسر کشته را کی بود آشتی”

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

قاضی محمد شهریاری اظهارکرد: همان طور که در خبرها اعلام شد پدر و مادر بابک خرمدین به دو قتل دیگر هم اعتراف کردند.

وی افزود: این افراد اعتراف کردند ابتدا در سال ۹۰ دامادشان و در سال ۹۷ دخترشان را که زن همان فرد بود به قتل رساندند.

قاضی شهریاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در آن زمان که این اتفاق افتاد مرحوم خرمدین در همان خانه زندگی می‌کرده یا اصلاً آن مرحوم هم از این جنایت مطلع بوده یا خیر، گفت: به گفته پدر و مادر (قاتلان) آن زمان مرحوم خرمدین در انگلستان و خارج از ایران بوده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پایان گفت: این دو فرد می‌گویند پسرشان حدس‌هایی می‌زده اما نمی‌دانسته و هیچ وقت مطمئن نشده بوده که این جرم یا جنایت رخ داده است.

آنها علت قتل دامادشان را آزار و اذیت دخترشان توسط او اعلام کرده اند.

همچنین دلیل قتل دخترشان را انحرافات و اعتیاد پس از مرگ همسرش اعلام کرده اند.

 

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد: دو متهم این پرونده (پدر و مادر بابک خرمدین) در جدیدترین اظهارات خود اعلام کردند در سال‌های گذشته دختر و داماد خود را هم به قتل رسانده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

ماجرای ناپدید شدن مرموز یکی از خواهران بابک خرمدین این پرونده را پیچیده کرده است.

سحر جعفریان: ۳روز پس از قتل هولناک بابک خرمدین به‌دست پدر و مادرش، محوطه بلوکc۲ شهرک اکباتان کاملا ساکت و آرام است. درست مثل همه ظهرها که رفت‌وآمد در اینجا کمتر است و بیشتر ساکنان یا در خانه‌هایشان مشغول استراحت هستند یا هنوز از محل کار به خانه برنگشته‌اند.

در این میان تنها نشانه‌ها از ماجرای این جنایت که چند روز پیش در یکی از واحدهای این بلوک رخ داد، ۲ حجله است که عکس بابک خرمدین، کارگردان و مدرس سینما روی آن به چشم می‌خورد و یکی را در مقابل ورودی بلوک قرار داده‌اند و دیگری را مقابل مجتمعی که خانواده خرمدین ساکن آن هستند.

بعضی همسایه‌ها حاضر نیستند درباره اتفاقی که در نزدیکی‌شان رخ داده حرف بزنند و آنهایی هم که صحبت می‌کنند، هنوز در شوک هولناک‌ترین جنایتی هستند که در این محله رخ داده است.

همه ساکنان بلوک از ماجرای قتلی که در همسایگی آنها رقم خورده باخبرند. مخصوصا اعترافات عجیب پدر و مادر آقای کارگردان در روز دوشنبه در دادسرای جنایی تهران.

جایی که پدر بابک در حالی‌ که از قتل پسرش خدا را شکر ‌کرد و گفت: ما با پسرم اختلاف عقیده داشتیم و با اینکه او کارگردان و مدرس بازیگری بود، در سال‌های اخیر مدام با ما بدرفتاری می‌کرد و حتی گاهی من و مادرش را کتک می‌زد. او هنرجویانش را که همه‌شان دخترهای جوان بودند به خانه می‌آورد و به اتاقش می‌برد و مادرش را مجبور می‌کرد از آنها پذیرایی کند. او با من و مادرش مثل کلفت رفتار می‌کرد و آبروی ما را به خطر انداخته بود.

 

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

اعترافاتی که مادر بابک نیز آنها را تأیید کرد و مدعی شد پسرش روزگار را برای آنها تیره و تار کرده بود و ارتباط خارج از عرفش با دختران زیادی که همراه او به خانه می‌آمدند، عاصی‌شان کرده و برای همین بود که نقشه قتلش را کشیدند.

اما همسایه‌ها، برخلاف ادعاهای پدر و مادر بابک، معتقدند تصویری که آنها از پسرشان عنوان کرده‌اند، با آنچه آنها دیده بودند کاملا متفاوت است.

مقابل بلوک، زن میانسالی که به‌گفته خودش از بدو ساخت شهرک اکباتان با خانواده‌اش در اینجا ساکن شده‌اند می‌گوید بابک و خانواده‌اش را می‌شناخته است.

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

او توضیح می‌دهد: بابک از دوستان صمیمی پسرم بود. آنها از کودکی باهم دوست بودند. با هم مدرسه می‌رفتند و این اواخر هم با هم دوچرخه‌سواری می‌کردند. آنها از اینجا با دوچرخه می‌رفتند پارک چیتگر و برمی‌گشتند.

زن میانسال هنوز در شوک قتل صمیمی‌ترین دوست فرزندش است. او ادامه می‌دهد: بابک خیلی بچه خوبی بود. خیلی مودب و آرام بود. بچه من با هر کسی دوست نمی‌شد و به‌خاطر همین مطمئن هستم بابک ظاهر و باطنش یکی بود. همیشه پسرم از او تعریف می‌کرد و اینهایی را که راجع به او می‌گویند باورم نمی‌شود. او پسری سر به زیر، آرام، مهربان و مودب بود و نمی‌توانم قبول کنم پدر و مادرش را اذیت می‌کرده و روزگار آنها را سیاه کرده بود.

حرف‌های زن تمام نشده که مردی میانسال در حالی‌ که پاکت‌های بزرگ خرید در دستش است از راه می‌رسد. او ساکن طبقه پنجم است. یعنی یک طبقه پایین‌تر از محلی که جنایت در آنجا رخ داده بود. او و خانواده‌اش حدود ۸سال است که در این مجتمع ساکن شده‌اند و در این مدت چندین بار بابک و مادرش را دیده است اما پدر خانواده را زیاد نمی‌شناسد و ندیده است.

می‌گوید: آخرین باری که بابک و مادرش را دیدم حدود ۲۰روز پیش بود. داشتند باهم برای خرید به فروشگاه می‌رفتند. بابک پسر آرامی بود. به‌نظر می‌رسید رابطه خیلی خوبی با مادرش دارد و مطمئن هستم اعترافات پدرش درست نیست. در این ۸سالی که ما اینجا ساکن شده‌ایم، هرگز رفتار بدی از مقتول ندیده بودم.

بابک با افراد زیادی ارتباط نداشت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های اعترافات پدر مقتول در دادسرا، ارتباطات نامتعارف پسرش با دختران بود و اینکه او با این بهانه که آنها شاگردانش هستند، این افراد را به خانه می‌آورد. اما یکی از پرسنل انتظامات می‌گوید مقتول ارتباطات چندانی نداشت. با افراد زیادی رفت‌وآمد نداشت و او هرگز ندیده بود که وی با دختران مختلفی در رفت‌وآمد باشد.

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

 

حرف‌های این مرد را دختر جوانی که از شاگردان مقتول بوده نیز تأیید می‌کند. او و تعداد دیگری از همکلاسی‌هایش صبح امروز (سه‌شنبه) با هماهنگی هم به شهرک اکباتان آمده بودند و برای یادبود او اقدام به نصب هر دو حجله‌ای کرده بودند که در محوطه بلوکc۲ به‌چشم می‌خورند.

دختر جوان می‌گوید: از وقتی خبر قتل استادمان را شنیدیم، شوکه شدیم. برای همین هماهنگ کردیم و امروز به اینجا آمدیم و در یادبود او این حجله‌ها را نصب کردیم.

او ادامه می‌دهد: هنوز باورم نمی‌شود استاد آرام ما دچار چنین سرنوشت هولناکی شده باشد. ما در کلاس‌ها چیزی جز آرامش از او ندیدیم. گاهی وقت‌ها آنقدر آرام حرف می‌زد که حتی صدایش هم به سختی شنیده می‌شد. هیچ وقت لحن تندی نداشت و فرد محجوب و باحیایی بود.

دختر جوان اعتراف پدر مقتول درباره رفتار او را در روزنامه‌ها خوانده است. با این حال می‌گوید: هیچ‌وقت نمی‌شود باطن آدم‌ها را از روی ظاهرشان قضاوت کرد. شاید این سکه روی دیگری هم داشته اما آنچه اطمینان دارم این است که ظاهر استاد و رفتارش طوری بود که همه ما که دانشجوی او بودیم، او را فردی آرام و محجوب می‌شناختیم و برای همین هم بود که امروز به اینجا آمدیم تا برای یادبودش اقدام به نصب این حجله‌ها کنیم.

افشاگری خواهر داماد خرمدین / جدیدترین جزئیات خانواده خرمدین

معمای خواهر ناپدیدشده 

یکی از ابهاماتی که پرونده قتل بابک خرمدین را پیچیده کرده، ماجرای ناپدید شدن یکی از خواهرانش است. موضوعی که هم‌اکنون پلیس و تیم جنایی نیز در حال تحقیق روی آن هستند و ممکن است روند رسیدگی به این پرونده را وارد فاز تازه‌ای کند.

یکی از ساکنان بلوک c۲ که این خانواده را به خوبی می‌شناسد، می‌گوید: بابک خواهری به اسم آزیتا دارد. او چند سال پیش ازدواج کرد اما بعد از شوهرش جدا شد و دیگر نه او را دیدیم و نه شوهرش را. هردویشان ناپدید شدند و حالا هم مطالبی در شبکه‌های اجتماعی خوانده‌ام که نوشته بودند احتمال کشته‌شدن این دختر هم به‌دست پدرش مطرح شده است. نمی‌دانم این مسئله چقدر جدی است اما مطمئن هستم که اگر بابک هم از چند سال پیش همانند خواهرش از خانواده جدا می‌شد و مستقل زندگی می‌کرد، این اتفاق هرگز رخ نمی‌داد.

ساکنان بلوکc۲ شهرک اکباتان تا حالا شاهد چنین اتفاقی در محل زندگی‌شان نبوده‌اند. آنها در سال‌های گذشته دیده بودند که دو سه نفر از دختران یا پسران جوان شهرک با پریدن از طبقات بالایی مجتمع‌ها دست به‌خودکشی زده‌اند اما اینکه پدر و مادری با هم همدست شوند و پسرشان را به قتل برسانند برایشان کاملا شوکه‌کننده است و منتظرند هرچه زودتر ابعاد پنهان این پرونده آشکار و مشخص شود که انگیزه اصلی در پرونده قتل مرد کارگردان چه بوده است.

 

مطالب مرتبط