افشای سند خیانت سندی+ عکس

به گزارش رصد روز، شهرام آذر خواننده معروف به سندی متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان است. سندی فارغ التحصیل دانشگاه جهانی موسیقی می باشد. سندی در مقطع دبیرستان شروع به یادگیری ساز های مختلف موسیقی کرد. سندی سپس با تشکیل یگ گروه موسیقی برای اجرا...

به گزارش رصد روز، شهرام آذر خواننده معروف به سندی متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان است. سندی فارغ التحصیل دانشگاه جهانی موسیقی می باشد. سندی در مقطع دبیرستان شروع به یادگیری ساز های مختلف موسیقی کرد. سندی سپس با تشکیل یگ گروه موسیقی برای اجرا راهی تهران شد تا اینکه سال ۱۳۵۵ در  ۱۹ سالگی، آهنگسازی آهنگ هله دا دان را برای خانم بتی انجام داد. سندی در سال ۱۳۵۷ وقتی ۲۱ سال داشت با بسته شدن کلاب های موسیقی به آبادان بازگشت تا اینکه سال ۱۳۶۲ برای ادامه زندگی راهی کشور آلمان شد.

شهرام آذر(سندی) به تازگی برای سومین بار ازدواج کرده است. حالا همسر سابق او نسرین کیانی این گونه با این متن و هشتگ «خیانت» واکنش نشان داده است.

یک روز خود را خواهم بخشید از آسیبی که به خود روا داشتم، از آسیبی که اجازه دادم دیگران به من برسانند. از اهمیت بیش از حد به آدم‌ها، و چنان محکم خود را در آغوش خواهم کشید که هرگز خود را ترک نخواهم کرد.

نسرین کیانی همسر سابق سندی

سندی

همسر جدید سندی

سندی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار