اقدام عجیب یک جوان برای شبیه‌شدن به خواننده مشهور!

به فرانسیسکو ماریانو خاویر ایبانز (Francisco Mariano Javier Ibanez) که در آرژانتین زندکی می کند، می گفتند که شبیه ریکی مارتین است و او تصمیم گرفت با جراحی پلاستیک، بیشتر شبیه او شود.

به گزارش رصد روز ،به فرانسیسکو ماریانو خاویر ایبانز (Francisco Mariano Javier Ibanez) که در آرژانتین زندگی می کند، می گفتند که شبیه ریکی مارتین است و او تصمیم گرفت با جراحی پلاستیک ، بیشتر شبیه او شود.

فرانسیسکو می گوید: «من می خواستم بینی، چانه و لب هایم را شبیه ریکی مارتین شود، اما حقیقت این است که در نهایت از او زیباتر شدم.» فرانسیسکو علی‌رغم اینکه تغییرات چشمگیری برای شبیه ریکی مارتین شدن انجام داده است، اخیراً دریافته است که بهترین کار این است که «فقط خودت باشی».

اقدام عجیب یک جوان برای شبیه‌شدن به خواننده مشهور!

او گفته است که مدت زیادی طول کشید تا متوجه این موضوع شود. فرانسیسکو معتقد است در آن زمانی که تصمیم به جراحی گرفت، به این فکر نمی کرد که باید بهترین نسخه خودش باشد. او به این فکر می کرد که همه چه کسی را دوست دارند؟ و مردم هم به او می گفتند که شبیه ریکی مارتین است. بنابراین حرف آنها را باور کرد. او می گوید: «الان می توانم بفهمم که ایده آل این است که خودت باشی، نه شخص دیگری. اما مدتی طول کشید تا متوجه این موضوع شوم.»

اقدام عجیب یک جوان برای شبیه‌شدن به خواننده مشهور!

فرانسیسکو گفت که او به جراحی معتاد نیست، بلکه به احساس پس از آن معتاد است. او در مورد وضعیت روحی خود در زمان انجام مراحل عمل های زیبایی می گوید: «وقتی شروع به عمل کردم، می دانستم که اوضاع از کنترل خارج می شود و چیزهایی وجود دارد که برای من سالم نیست.» او از تشخیص چاقی در سن ۱۲ سالگی و احساس شرمش صحبت کرد. وی گفت که بعد از آن یک سال از اتاقش بیرون نرفته است. فرانسیسکو مدعی شد که پرخوری او مکانیسم دفاعی او در برابر خشونت پدرش بوده است و هنوز زخم های ناشی از ضربات وارده بر بدنش توسط پدرش، باقی مانده است. فرانسیسکو می گوید: «غذا خوردم چون احساس می کردم روزی که پدرم بخواهد مرا با چاقو بکشد، به من دست نمی زد، چراکه چربی جلوی او را می گیرد و نمی تواند مرا بکشد.»

ریکی مارتین

ریکی مارتین خواننده، ترانه سرا و بازیگر پورتوریکویی است. او به دلیل سبک موسیقی تلفیقی خود شناخته شده است. آثار او ژانرهای مختلفی را شامل می شود، از جمله پاپ لاتین، پاپ، رقص، رگیتون و سالسا. او که «پادشاه پاپ لاتین»، «پادشاه موسیقی لاتین» و «خدای پاپ لاتین» لقب گرفته است، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان جهان شناخته می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار