الهام حمیدی: ازدواجم اشتباه بود+ ویدیو

ویدیویی از صحبت های الهام حمیدی بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

به گزارش رصد روز، الهام حمیدی از بازیگران مشهور سینمای ایران است که در کنار برخی دیگر از بازیگران از جمله شیلا خداداد، بهنوش طباطبایی، یکتا ناصر، الناز شاکردوست و دیگران در نیمه نخست دهه ۸۰ به شهرت رسید. سریال تب سرد و سریال مسافری از هند به شهرت این بازیگر کمک زیادی کرد و پس از آن چند فیلم سینمایی الهام حمیدی را به ستاره سینما مبدل کرد.

الهام حمیدی دو بار ازدواج کرده که ازدواج نخست او مربوط به سالها قبل است و مراسم ازدواج دومش با علیرضا صادقی در آخرین روز فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد.
الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. او ابتدا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌شد و مدتی بعد با ایفای نقش در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک و مجموعهٔ یوسف پیامبر به شهرت رسید.

زندگی‌نامه

او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید. او همچنین در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شده‌است.

از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد. او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

الهام حمیدی تجربه ۲ زندگی زناشویی را دارد.

 

همسر اول الهام حمیدی
این بازیگر معروف کشورمان اولین بار در ۲۰ سالگی یعنی در سال ۱۳۷۶ ازدواج کرد که در آن زمان هنوز به هنر بازیگری نمی پرداخت و معروف نشده بود اما زندگی مشترک او چندان دوام نداشت و چیزی نگذشت که به طلاق ختم شد.

 

همسر دوم الهام حمیدی
الهام حمیدی پس از سال ها برای بار دوم ازدواج کرد. الهام حمیدی پس از نزدیک به ۲۰ سال مجردی از زمان طلاقش در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجددش داد. نام همسر او علیرضا صادقی است که فعالیت هنری ندارد. مراسم ازدواج الهام حمیدی در آخرین روز فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد.

 

الهام حمیدی به مناسبت ازدواج دوم خود این متن را در اینستاگرامش منتشر کرده است :

ای در دل من، میل و تمنا، همه ی تو !

وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه ی تو !

هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه ی تویی و فردا همه ی تو

فرزندان الهام حمیدی
الهام حمیدی در تاریخ ۱۲ خرداد ۹۹ با انتشار پست اینستاگرامی تولد پسرش را رسانه ای کرد. نام پسر خانم بازیگر الوین است که با تولد او الهام حمیدی حس مادر شدن را برای نخستین بار تجربه کرد. پس از  یک سال و ۵ ماه از تولد پسرش این هنرمند مشهور کشورمان صاحب یک دختر به نام ماهلین شد که در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به دنیا آمد.

 

از کودکی تا بازیگری الهام حمیدی
الهام حمیدی ۷ ساله بود که برای نخستین بار بازیگری را در سال ۱۳۶۳ و با تئاتر تجربه کرد و موفق شد جایزه اول منطقه را دریافت کند. او یک ترم به کلاس های بازیگری رفت و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کرد؛ در همان کلاس ها برای بازی در آوایی در گلستان کاری از رامین لباسچی انتخاب شد. او پس از یک دوره وقفه در کار بازیگری دوباره در سال ۱۳۷۹ که ۲۳ ساله شده بود از همان کلاس های بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.

 

آغاز شهرت الهام حمیدی
سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ آغاز شهرت الهام حمیدی در تلویزیون بود. البته بازی الهام حمیدی در سریال های زیر تیغ، یوسف پیامبر و شوق پرواز نیز او را در بین مخاطبان تلویزیون بیشتر معروف کرد.

 

بدشانسی بزرگ الهام حمیدی
الهام حمیدی در سال های گذشته به کار مزون لباس پرداخت اما بدشانسی بزرگی آورد چراکه قیمت دلار ناگهان افزایش یافت و ۳ برابر شد؛ درنتیجه  او ضرر مالی بزرگی را تجربه کرد و در حرفه مزون لباسش ورشکسته شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط