امضای تفاهم نامه همکاری میان مجتمع صنعتی اسفراین و فولاد مبارکه اصفهان

تفاهم نامه همکاری های مشترک مجتمع صنعتی اسفراین با شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور تأمین فولاد خام آلیاژی مورد نیاز سازندگان تجهیزات و قطعات یدکی فولاد مبارکه امضا شد. به گزارش رصد روز، این تفاهم نامه در حاشیه بازدید مدیرعامل و رئیس هیأ...

تفاهم نامه همکاری های مشترک مجتمع صنعتی اسفراین با شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور تأمین فولاد خام آلیاژی مورد نیاز سازندگان تجهیزات و قطعات یدکی فولاد مبارکه امضا شد.

به گزارش رصد روز، این تفاهم نامه در حاشیه بازدید مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره فولاد مبارکه اصفهان از مجتمع صنعتی اسفراین صورت گرفت .

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه این دو مجموعه صنعتی دو قطب فولاد کشور می باشند اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم نامه، متریال مورد استفاده پیمانکاران فولاد مبارکه را به وزن تقریبی ۴ هزار تن تأمین خواهیم کرد و اخذ سفارش قطعات استراتژیک و خاص شرکت فولاد مبارکه را نیز بیش از گذشته در برنامه تولید خواهیم داشت.

عباس بیابانی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه زمینه تبادل دانش و تکنولوژی، جلسات هم اندیشی، جلسات آموزشی مشترک، اتاق فکر مشترک بین دو شرکت فراهم خواهد شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه نیز با بیان اینکه شرکت فولاد اسفراین از تأمین کنندگان اصلی قطعات سنگین مجتمع فولاد مبارکه می باشد تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیتهای بسیار ارزشمند و پرافتخاری در مجتمع صنعتی اسفراین ایجاد شده است، شرکت فولاد مبارکه نیاز خود را به واردات قطعاتی که در این مجتمع صنعتی قابلیت تولید دارد کاهش خواهد داد.

محمد یاسر طیب نیا خاطرنشان کرد: سیاست ما حمایت از صنایع داخلی و شرکای تجاری است تا هم کشور و هم صنعت بهره مند شوند و در شرایط تحریم از همکاری با صنایع داخلی و استفاده از ظرفیهای بومی استقبال خواهیم کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار