امیدوارم انتخابات هیات رییسه اتاق ایران واقعی برگزار شود و انتصابات نباشد!

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه گفت: انتخابات باید برگزار شود و نه انتصابات، کاندیداها باید بیایند خودشان و برنامه‌هایشان را معرفی کنند و رای‌دهندگان با توجه به این صحبت‌ها رای دهند و اینطور نباشد که در جلسه‌ای انتصابات انجام شود و...

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه گفت: انتخابات باید برگزار شود و نه انتصابات، کاندیداها باید بیایند خودشان و برنامه‌هایشان را معرفی کنند و رای‌دهندگان با توجه به این صحبت‌ها رای دهند و اینطور نباشد که در جلسه‌ای انتصابات انجام شود و بعد بیایند روز انتخابات برای خالی نبودن عریضه انتخابات برگزار کنند. اگر این اتفاق بیفتد بخش خصوصی جایگاه واقعی خودش را پیدا نخواهد کرد و مشکلات فعلی پابرجا خواهد ماند.

به گزارش رصد روز، مهرداد سعادت دهقان، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه درخصوص شاخصه‌های انتخاب هیات رییسه اتاق ایران به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: افرادی برای هیات رییسه باید انتخاب شوند که خودشان کننده کار باشند، یعنی تولیدکننده و صادرکننده باشند و مشکلات تولید و صادرات را بدانند. کسانی که در این حوزه کار کرده و مستقیم با این نوع مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اند افراد مناسبی برای تصدی این جایگاه هستند.

سعادت دهقان افزود: باید اشخاصی انتخاب شوند که شجاعت داشته باشند و بدون این که ملاحظاتی داشته باشند صحبت کنند و نماینده شایسته‌ای برای بخش خصوصی باشند.

وی ادامه داد: رییس اتاق باید یک شخصیت بین‌المللی و دانشگاهی باشد، البته این که صرفا حرف بزنند کافی نیست، باید تمام مشخصات برای تصدی ریاست اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی را داشته باشد.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه تاکید کرد: انتخابات باید برگزار شود و نه انتصابات، کاندیداها باید بیایند خودشان و برنامه‌هایشان را معرفی کنند و رای‌دهندگان با توجه به این صحبت‌ها رای دهند و اینطور نباشد که در جلسه‌ای انتصابات انجام شود و بعد بیایند روز انتخابات برای خالی نبودن عریضه انتخابات برگزار کنند. اگر این اتفاق بیفتد بخش خصوصی جایگاه واقعی خودش را پیدا نخواهد کرد و مشکلات فعلی پابرجا خواهد ماند.

سعادت دهقان درخصوص کاندیداهای ریاست هم گفت: افراد شایسته‌ای هستد، صد درصد خوش‌بین هستم و امیدوارم که انتخابات واقعی برگزار شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار