امیرهوشنگ روشن آزاده مسئول دفتر مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد

مسئول دفتر مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد و مدیرعامل این شرکت خودروسازی، محمد نیکفر را به عنوان سرپرست جدید مدیریت حوزه مدیرعامل منصوب کرد.

به گزارش رصد روز، مسئول دفتر مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد و مدیرعامل این شرکت خودروسازی، محمد نیکفر را به عنوان سرپرست جدید مدیریت حوزه مدیرعامل منصوب کرد.

 مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در حکمی محمد نیکفر را به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل جایگزین امیرهوشنگ روشن زاده کرده است.

 امیرهوشنگ روشن زاده بهمن ماه سال گذشته حکم مدیریت حوزه مدیرعامل ایران خودرو را دریافت کرده بود که با گذشت ۶ ماه از این مسئولیت برکنار و جای خود را به نیکفر داده است.

در فضای مجازی و برخی رسانه ها اخبار و مسائلی در خصوص دلایل برکناری روشن زاده مطرح شده است که در حال پیگیری برای شفاف سازی دلایل این برکناری از مسئولان ایران خودرو هستیم.

 همچنین شنیده ها حاکی از آن است مدیر ارشد یکی از شرکت های مطرح خودروسازی توسط دستگاه نظارتی دستگیر شده است. هرچند هنوز این خبر رسما تائید نشده و علت این دستگیری نیز مشخص نیست، ولی براساس این گزارش، ظاهرا مدیرعامل این گروه خودروسازی نیز استعفا داده است. قطعا طی روزهای آتی جزئیات این خبر مشخص خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار