امیر تتلو و سحر قریشی کات کردند / رابطه تتلو و سحر قریشی بهم خورد / طلاق امیر تتلو و سحر قریشی / آبروریزی امیر تتلو و سحر قریشی در فضای مجازی

به گزارش رصد روز ، استوریهای امیر تتلو در خصوص رابطه با سحر قریشی نشان میدهد امیر تتلو و سحر قریشی کات کردند رابطه تتلو و سحر قریشی بهم خورد آن هم در شرایطی که خانم بازیگر بسیاری از پلها را پشت سر خودش خراب کرده بود. طلاق امیر تتلو و سحر ...

به گزارش رصد روز ، استوریهای امیر تتلو در خصوص رابطه با سحر قریشی نشان میدهد امیر تتلو و سحر قریشی کات کردند رابطه تتلو و سحر قریشی بهم خورد آن هم در شرایطی که خانم بازیگر بسیاری از پلها را پشت سر خودش خراب کرده بود. طلاق امیر تتلو و سحر قریشی با این وضعیت حتمی به نظر می اید.

استوریهای معناداری که خواننده زیر زمینی در رابطه با خانم بازیگر گذاشته و اتیکت هایی که یک عمر به خود او زده می شد به همسرش زده نشان می دهد که خزان رابطه این دو نفر شروع شده هرچند که از ابتدا آخر این کار معلوم بود.

پیش از این محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما در یک مصاحبه گفته بود که این دو نفر قصد دارند باهم ازدواج کنند اما من به خانم قریشی گفتم اینکار را نکن.

 

اینها بخشی از اتفاقاتی بود که خواننده زیر زمینی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود. خانم قریشی هم با این اوضاف فعلاً راهی در سینمای کشور ندارد و اگر از رابطه یا تتلو جدا شود باید فکر جدی برای آینده خود داشته باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

زهره .ف

پاسخ دادن

۰۲ خرداد ۱۴۰۱


خود کرده را تدبیر چیست واقعا؟

حسینی

پاسخ دادن

۱۶ خرداد ۱۴۰۱


اینجور رابطه ها آخرو عاقبت نداره یه روزی میشن عین دنیا به غلط کردم میوفتن