اهدای بیش از هشت هزار قلم محصولات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تایباد

گروه مالی دی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق محروم کشور، در اقدامی بیش از هشت هزار قلم وسایل مورد نیاز تحصیلی به دانش‌آموزان شهرستان تایباد اهدا کرد.

به گزارش رصد روز، گروه مالی دی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق محروم کشور، در اقدامی بیش از هشت هزار قلم وسایل مورد نیاز تحصیلی به دانش‌آموزان شهرستان تایباد ا

بیش از هشت هزار اقلام آموزشی، کمک آموزشی و فرهنگی شامل لوازم‌التحریر، تبلت، کامپیوتر، کیف مدرسه، کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، وسایل بازی، سرگرمی و آموزشی توسط گروه مالی دی به دانش‌آموزان شهرستان تایباد در شرق استان خراسان رضوی و در نزدیکی مرز ایران و افغانستان اهدا شد.

در طرح اهدای اقلام و وسایل آموزشی و فرهنگی گروه مالی دی که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان تایباد و انجمن یاوران فرهنگ تایباد انجام شد، ۲۳ مدرسه در روستاهای حاجی‌آباد، شیزن، کشکک، سعدآباد، آبقه، پشته، فرمان‌آباد و ارزه سفلی از توابع شهرستان تایباد و دیگر مدارس حوزه شهری این شهرستان تحت پوشش قرار گرفتند.
با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس، گروه مالی دی پنج دستگاه تبلت را به دانش‌آموزان نخبه و نمونه کم‌برخوردار و همچنین پنج دستگاه رایانه به مدارس این شهرستان اهدا کرد.
لازم به ذکر است که در این طرح علاوه بر موارد یاد شده، بیش از ۴هزارجلد دفتر خط‌دار و نقاشی، بیش از ۴‌هزار قلم لوازم‌التحریر و ۱۰۰ عدد کیف مدرسه، بیش از ۴۰۰ وسیله آموزشی و سرگرمی، بیش از ۷۰۰ جلد کتاب آموزشی و کمک آموزشی نیز به دانش‌آموزان این شهرستان اهدا شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

روابط‌عمومی بانک دی

مطالب مرتبط