اولین سفر استانی رئیس جمهور بعد از تشکیل کابینه دولت

رئیس جمهور گفت: همه دغدغه من و دولت مردمی این است که مشکلات همه مردم کشور و بویژه استان خوزستان مقاوم را با مشارکت خود مردم حل کنیم و تردید ندارم که به لطف خدا بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش رصد روز، رئیس جمهور آیت الله رئیسی گفت: همه دغدغه من و دولت مردمی این است که مشکلات همه مردم کشور و بویژه استان خوزستان مقاوم را با مشارکت خود مردم حل کنیم و تردید ندارم که به لطف خدا بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز، با بیان اینکه قصد داشتم زودتر به استان سفر کنم اما بدلیل کثرت کارهای مربوط به استقرار دولت، این توفیق حاصل نشد، گفت: استان خوزستان مردمان بسیار خوبی دارد که در مقاطع مختلف از همه توان خود برای دفاع از کشور مایه گذاشتند و حق بزرگی بر گردن ملت‌ ما دارند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد، افزود: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم و ان شاءالله در این سفر که البته سفر کوتاهی است بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را برطرف کنیم.

رئیسی افزود: بسیار علاقمند بودم که با مردم خوب استان دیدار داشته باشم اما بخاطر مشکل بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی، امکان دیدارهای عمومی مردمی فراهم نیست اما در جلسات مختصر با بخش های مختلف مدیریتی استان بیش از پیش در جریان مشکلات خوزستان قرار خواهم گرفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: در این سفر با وزرا و مسئولین استانی برای یافتن راه حل های مناسبت برای رفع سریع مشکلات استان، مشورت خواهیم کرد و تصمیمات مناسبی طراحی و اتخاذ می شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: همه دغدغه من و دولت مردمی این است که مشکلات همه مردم کشور و بویژه این استان مقاوم را با مشارکت خود مردم حل کنیم و تردید ندارم که به لطف خدا بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

وزیران نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه رئیس جمهور را در این سفر یک روزه همراهی می کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط