این عروسک زنده همسر سپهر حیدری است+ عکس

به گزارش رصد روز، سپهر حیدری ملی پوش سابق فوتبال در ماه های گذشته یکی از جنجالی ترین چهره های فوتبالی کشور در شبکه های اجتماعی بوده است. این پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت که از هواداران متعصب و پر سر و صدای تیم پرسپولیس است در هفته های آخر لیگ...

به گزارش رصد روز، سپهر حیدری ملی پوش سابق فوتبال در ماه های گذشته یکی از جنجالی ترین چهره های فوتبالی کشور در شبکه های اجتماعی بوده است. این پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت که از هواداران متعصب و پر سر و صدای تیم پرسپولیس است در هفته های آخر لیگ برتر با هر اتفاقی یادداشتی را علیه تیم های رقیب در صفحه شخصی اش منتشر می کرد.

هر چند او در روزهای گذشته حتی به مدیریت این باشگاه هم رحم نکرد و او را با جملاتی انتقاد آمیز مورد حمله قرار داد. با این وجود روز گذشته زاد روز ۴۲ سالگی این ستاره سابق پرسپولیس بود که این روزها به همراه خانواده اش در دبی زندگی می کند. البته نکته جالب این جشن تولد استوری عاشقانه ای است که او برای تشکر از همسرش بابت سورپرایز تولدش منتشر کرده است.

اما مورد عجیبی که با واکنش های تند کاربران مواجه شده است تغییر چهره بسیار عجیب آرام جوینده است که هیچ شباهتی با چهره قبلی اش نداشته و با انتقاد اغلب مخاطبان روبه رو شده است.

آرام جوینده

 

مطالب مرتبط