این عکس سید جواد یحیوی را ببینید او را نمی شناسید!

عکس جدیدی از چهره شکسته سید جواد یحیوی، مجری سابق تلویزیون وایرال شده است.

به گزارش رصد روز، عکس جدیدی از چهره شکسته سید جواد یحیوی، مجری سابق تلویزیون وایرال شده است.

 

سید جواد یحیوی یکی از مجریان با سابقه صدا و سیما و برنامه‌های «طعم آفتاب»، «رد پا» و … شبکه تهران بود که در سال ۱۳۸۸ ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الفعالیت تلویزیون شد.سید جواد یحیوی اکنون در کار بازیگری و تئاتر مشغول است.

3 114

سید جواد یحیوی (زاده ۳ تیر ۱۳۵۳) مجری و بازیگر اهل ایران است.

زندگی‌نامه
سید جواد یحیوی یکی از مجریان با سابقه صدا و سیما و برنامه‌های «طعم آفتاب»، «رد پا» و … شبکه تهران بود که بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۸۸) ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الفعالیت تلویزیون شد. وی از میر حسین موسوی حمایت کرد و مجری بعضی از مراسم‌های این نامزد انتخاباتی بود و هر از چندگاهی سخنانی علیه دولت نهم و محمود احمدی‌نژاد می‌گفت؛ از جمله آنکه اظهار داشت «مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که از یک سوراخ دوبار گزیده شوند» یا «آقای موسوی در صورت پیروزی تلاش دارند تا اگر نفت را بر سر سفره مردم نمی‌برند، لااقل نان را ببرند». وی اکنون در کار بازیگری و تئاتر مشغول است.

سید جواد یحیوی مجری برنامه‌های تلویزیونی حدود پنج سال است که از عالم اجرا دور و در صدا و سیما ممنوع التصویر است، وی در این مدت در عرصه تئاتر به فعالیت خود ادامه داده و با بازی در سریال «قلب یخی ۲» بار دیگر به عالم تصویر بازگشته است.

 

سید جواد یحیوی نخستین فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۳ و در سن ۲۰ سالگی آغاز کرد . او در اولین فعالیت خود دستیار تهیه کننده بود و یک سال پس از شروع کردن حرفه هنر با عنوان گوینده و گزارشگر به  رادیو وارد شد.

وی در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در تلویزیون اجرا کرد اما سرشناس شدن او از تابستان سال ۱۳۷۷ اتفاق افتاد که در آن سال او هر روز به وسیله برنامه طعم آفتاب بر روی آنتن می رفت .

 

اولین هشدار در حوزه کاری سید جواد یحیوی
سید جواد یحیوی با اینکه هنوز اوایل دوران کاری اش در تلوزیون را می گذراند اما در سال ۱۳۷۸ به دلیل صحبت هایی که در برنامه طعم آفتاب در مورد ماهواره صورت گرفت چندین بار توسط آقای لاریجانی مدیر صدا و سیمای آن زمان توبیخ شد و پیوسته با این رویداد به مدت سه سال و نیم از حوزه کاری اش ممنوع الکار گردید.

 

وی پس از تغییر کردن مدیر سازمان صدا و سیما موفق شد که مجوز اجرا در شبکه های استانی را بگیرد و به صورت کلی فعالیت او متوقف نشود.

یحیوی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ با اینکه زمان زیادی نمی توانست در تلویزیون بر روی آنتن ظاهر شود اما مجری گری بعضی از برنامه های تبلیغاتی آقای موسوی را پذیرفته بود.

 

 

او در یکی از تبلیغاتش بیان کرده بود که : مردم ایران هوشیار تر از آن هستند که از یک سوراخ دو بار گزیده شوند یا آقای موسوی در صورت پیروزی سعی دارند که اگر نفت را بر سر سفره مردم نمی‌ برند، اما حداقل نان را ببرند.

 

این صحبت با زدن تیر نهایی رو به رو شد و سید جواد یحیوی برای همیشه از تلوزیون ممنوع التصویر و برای زمانی هم ممنوع الکار شد . این محدودیت ادامه دار بوده است و با گذر زمان هم صدا و تصویر یحیوی در رسانه ملی ممنوع پخش نمی گردد.

 

از ممنوع الکاری سید جواد یحیوی تا وارد شدن به حوزه بازیگری
سید جواد یحیوی پس از اینکه کاملا از تلویزیون ممنوع الکار گردید ورود به حوزه بازیگری را انتخاب کرد ‌. او برای تجربه اول بازیگری خود در سال ۱۳۸۰ بر روی صحنه آمد و اولین نقشش را در این فیلم ایفا کرد. دومین تجربه بازیگری یحیوی در سال ۱۳۹۰ و با بازیگری در سریال قلب یخی انجام شد.

 

زندگی مشترک سید جواد یحیوی
سید جواد یحیوی در سال ۱۳۸۲ ازدواج کرد. او و همسرش در ۳۰  خرداد ماه ۱۳۸۳ صاحب یک فرزند پسر شدند و او را  مسیحا نامیدند. زندگی مشترک سید جواد یحیوی ادامه دار نبود و به طلاق و جدایی ختم گردید.

 

پسر سید جواد یحیوی پس از جدایی پدر و مادرش و بر اساس نظر دهی آن ها در کنار پدرش ماند  و هر زمان که مایل باشد هم می تواند مادرش را ملاقات کند . تفریح های پدر و پسری سید جواد و مسیحا زیاد می باشد، آن ها هر دویشان به سوارکاری علاقه مند می باشند و تجربه های سوارکاری زیادی دارند . همچنین سفر های دو نفره زیادی را هم در کنار هم تجربه کرده اند که به گفته ی خودشان سرشار از لذت و هیجان بوده است.

نظر سید جواد یحیوی در مورد ممنوع الکار بودنش
سید جواد یحیوی در یکی از مصاحبه های خود در مورد رفتار صدا و سیما در زمینه ممنوع‌ الکاری اش این گونه بیان کرد که: قرار بود یک همایش در حوزه صنعت برق در سالن همایش ‌های صدا و سیما برگزار شود که من‌ هم مجری گری آن را بر عهده داشته باشم اما یک ساعت پیش از شروع شدن مراسم، حراست صدا و سیما به من اعلام کرد که ممنوع ‌الکار هستم و جلوی ورود من به سازمان را گرفتند.

 

این موضوع در صورتی انجام شد که از اول قرار بود سالن همایش ‌های صدا و سیما مستقل عمل کند و به هیچ عنوان جزئیات همایش صنعت برق  با سازمان صدا و سیما مرتبط نبود و سازمان تنها سالن همایش ‌های خود را به برگزار کننده ها اجاره داده بود. جلوی اجرای من را به بهانه ممنوع ‌الکار بودن به سازمان گرفتند. حتی حراست صدا و سیما یک‌ نفر را از قبل برای اجرای برنامه ذخیره نگه داشته بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط