بازار خودرو در وضعیتی عجیب!

هفته هاست بازار خودرو روند ثابتی ندارد و هر روز روندی متفاوت به خود می گیرد و همین تغییر مداوم روند قیمت در بازار است که خریداران را برآن داشته تا پیدا شدن روندی ثابت برای بازار نسبت به خرید خودرو دست نگه دارند؛ به گونه ای که بر اساس گفته...

به گزارش رصد روز، ۲۰۶ تیپ دو که در ابتدای شروع روند کاهشی قیمت ها با کاهش های چشمگیری همراه شد، این هفته بدون تغییر قیمت با همان ۳۰۵ میلیون تومانی که هفته گذشته معامله می شد، قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای این هفته با ۳ میلیون افزایش در ابتدای هفته به ۴۱۰ میلیون تومان رسید و تا آخر هفته هم بدون تغییر همان ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس که رفت و برگشت های زیادی دارد این هفته هم با اینکه ابتدای هفته بدون تغییر ۳۸۲ میلیون تومان معامله می شد، با ۲ میلیون تومان کاهش به ۳۸۰ میلیون تومان، به قیمت هفته های قبل خود رسید.

پژو ۴۰۵ هم جزو خودروهایی بود که این هفته افزایشی هرچند اندک به ثبت رساند و با ۳ میلیون تومان افزایشی که در ابتدای هفته داشت به ۲۹۰ میلیون تومان رسید و کاهش قیمت هفته گذشته خود را خنثی کرد.

سمند ال ایکس ساده هم ۲ هفته ای می شود بدون تغییر قیمت در بازار معامله می شود. این خودرو که در ابتدای سال ۲۷۳ میلیون تومان معامله می شد با ۳۲ میلیون افزایش تا کنون به ۳۰۵ میلیون رسیده وروند افزایش خود را متوقف کرده است.

قیمت سورن پلاس که در سال جاری تا ۳۸۰ میلیون تومان بالا رفته بود و در بیشترین میزان افزایش، ۶۸ میلیون تومان افزایش به ثبت رسانده بود با شروع روند کاهشی قیمت ها در دو هفته گذشته با نوسان های مختلف به ۳۷۰ میلیون رسیده و این هفته بر روی همین قیمت ماند.

پراید ۱۱۱ که از زیر ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خود را در سال جاری آغاز کرد و سپس با افزایش هایی متوالی تا ۲۰۷ میلیون تومان هم رسید و با شروع روند کاهشی و ۴ میلیون تومان کاهش به ۲۰۳ میلیون تومانی رسیده و مدتی بر روی همین قیمت مانده است.

پراید ۱۳۱ که از ابتدای سال روند افزایشی کندی در پیش گرفته بود و در بیشترین حالت تنها ۱۲ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد، با روند کاهشی تنها ۱ میلیون کاهش ثبت کرد و هفته هاست بر روی همین کاهش و قیمت ۱۸۲ میلیون تومانی مانده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط