بازی آنجلینا جولی در یک فیلم تازه و جذاب+ عکس

به گزارش رصد روز، «رزان لیانگ» کارگردان فیلم «ماد علیه ماد»  بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «اسکات موزیه» خواهد بود. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما منابع نزدیک به پروژه آن را «باند علیه بورن» توصیف کرده‌اند. هرچند جولی و بری چند دهه است ک...

به گزارش رصد روز، «رزان لیانگ» کارگردان فیلم «ماد علیه ماد»  بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «اسکات موزیه» خواهد بود. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما منابع نزدیک به پروژه آن را «باند علیه بورن» توصیف کرده‌اند.

هرچند جولی و بری چند دهه است که در هالیوود بازیگری می‌کنند، اما تاکنون در پروژه مشترکی همکاری نکرده بودند. هیچ‌یک از این دو بازیگر با ژانر اکشن و جاسوسی بیگانه نیستند. جولی در فیلم «سالت» و بری در «یک روز دیگر بمیر» این ژانر را تجربه کرده‌اند. «آقا و خانم اسمیت» جولی و «جان ویک ۳» در همین ژانر ساخته شدند.

بازی آنجلینا جولی در یک فیلم تازه و جذاب

بری در حال فیلمبرداری «هرگز تسلیم نشو»  است و جولی برنده اسکار اخیراً «بدون خون» با بازی «سلما هایک» را کارگردانی کرده است. فیلم بعدی جولی «ماریا» به کارگردانی «پابلو لارائین» خواهد بود.

لیانگ در سال ۲۰۲۰ فیلم «سایه در ابر» با بازی «کلوئی مورتس» را در جشنواره تورنتو داشت و برنده جایزه مردمی «جنون نیمه‌شب» شد.

 

مطالب مرتبط