بانک سینا درباره رقم قابل توجه پرداخت تسهیلات به کارمندان توضیح دهد + سند

جدا از مطالبی که به آنها اشاره شد باید پذیرفت که کارمندان بانکی نیز مانند سایر افراد جامعه حق استفاده از تسهیلات بانکی را دارند و این مسئله غیرقابل انکار است اما در پاره ای موارد به موضوعاتی برخورد می کنیم که می تواند بحث و بررسی را پیرام...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شفافیت در سیستم مالی بنگاههای مالی در شرایطی که وقوع برخی اتفاقات باعث تردید در بین مردم شده کف مطالباتی است که می باید از بخشهای مرتبط با این حوزه داشت. هرچند که باید گفت که خلأهای قانونی در نظام بانکی همچنان برخی ها را از مدار اجرای قانون دور می کند اما این موضوع سبب نخواهد شد تا نسبت به هر اتفاقی بی تفاوت باشیم. پیشتر در مورد بانک سینا به موضوعاتی مانند مدارک تحصیلی غیر مرتبط برخی از اعضای هیئت مدیره و رفتار منفعلانه بزرگترین سهامدار آن اشاره شد ( اینجا بخوانید ) .موضوعاتی که هر کدام در جای خودش نیاز به بحث و بررسی مفصل دارد زیرا اگر بنا به آسیب شناسی در سیستم اقتصادی کشور باشد یکی از تؤمورهای بدخیم در به وجود آمدن شرایط بغرنج فعلی نبود افراد در جایگاه تخصصی خودشان است.

 

جدا از مطالبی که به آنها اشاره شد باید پذیرفت که کارمندان بانکی نیز مانند سایر افراد جامعه حق استفاده از تسهیلات بانکی را دارند و این مسئله غیرقابل انکار است اما در پاره ای موارد به موضوعاتی برخورد می کنیم که می تواند بحث و بررسی را پیرامون برخی مسائل پر رنگ تر کند.

 

در بررسی صورتهای مالی بانک سینا به رقم پرداخت تسهیلات ۵ هزار و ۴۶۷ میلیارد ریالی به کارمندان بانک می رسیم که جدا از رقم قابل توجه رقم میانگین پرداختی آن به طی شش ماه به ۲ هزار و ۳۵۴ نفر کارمند بانک نیز توجه را به خود جلب می کند.

 

با احتساب رقم تسهیلات بانکی پرداخت شده به پرسنل بانک به میانگین رقمی بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون میلیون می رسیم. این میانگین طی هرماه برای هریک پرسنل به بیش از ۳۸۰ میلیون ریال می رسد.

 

۳۸۷۱۳۶۵۷۰=۵۴۷۹۱۷۰۰۰۰۰/۲۳۵۴/۶

 

 

 

رقم قابل توجهی از تسهیلات که در اختیار کارمندان بانک قرار گرفته بی تردید یک مقدار مساوی برای همه نیست اما باید دید سهم چه افرادی از این تسهیلات  بیشتر است؟

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار