بانک سینا در دام سهامداران حقوقی + اسناد

امروز هم در شرایطی که نماد وسینا به صف فروش نشسته بود باز هم سهامداران حقوقی شروع به فروش کردند و با حجم فروش 1 میلیون و 752 هزاری شائبه های زیادی را به وجود آوردند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بانک سینا در حالیکه دیروز به عنوان بهترین نماد بانکی در بازار سرمایه عرض اندام کرد موفقیتش بیش از یک روز دوام نیارود. دیروز بعد از بازگشایی نماد وسینا ۱۴ نفر از سهامداران حقوقی این نماد دست به فروش زدند که مجموع حجم فروش آنها به ۲۹ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۰۹ رسید و ارزش معاملاتی ان نیز بیش از ۱۲۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال بود.

 

از طرف دیگر حقوقی ها در این سهم بیش از ۱ میلیون و ۲۷۱ هزار حجم خریداری نکردند که ارزش آن به کمتر از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.

 

 

در روز پر فروغ بانک سینا در بازار سرمایه صندوق سرمایه گذاری و بازارگردانی بانک ۲ میلیون و ۹۳۵ هزار سهم فروخت تا نتیجه این عملکرد امروز خودش را نمایان کند. وسینا امروز با درصد پایانی منفی ۴.۲۲ بسته شد تا شاهد باشیم که نوسانی جالب از سهامداران خرد گرفته شده باشد. نمادی که دیروز با مثبت ۷ بسته شد امروز به منفی ۴ می رسد تا برنده این بازی جز سهامداران حقوقی نباشند.

 

 

امروز هم در شرایطی که نماد وسینا به صف فروش نشسته بود باز هم سهامداران حقوقی شروع به فروش کردند و با حجم فروش ۱ میلیون و ۷۵۲ هزاری شائبه های زیادی را به وجود آوردند.

 

 

دیروز هم تعداد فروشندگان حقوقی این نماد ۲.۵ برابر تعداد خریداران حقوقی بود و طبیعتاً اتفاقی که امروز برای این نماد افتاد ثمره رفتار سهامداران حقوقی آن بود. نوسان جالب توجهی که از سهامداران خرد گرفته شد آنقدر قابل تأمل هست که نیاز باشد بانک سینا در این باره واکنش نشان دهد. آنچه که از چنین عملکردی قابل برداشت است پاشیدن بذر بی اعتمادی در بازار سرمایه است اتفاقی که در چند وقت گذشته شاهد آن هستیم اما انتظاری که از سهدماران حقوقی می رفت در نظر گرفتن جمیع شرایط حاکم بر این فضاست اما آنچه که در عمل مشاهده می شود دست بالای سهامداران حقوقی در برخی اتفاقاتست که تبعات آن بسیار منفی خواهد بود.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار