بانک ملی چه چیزی را مخفی می کند؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، هنر مدیریت مالی در بانک ملی با زیان انباشته ۶۶ هزار میلیاردی همراه بود و البته مسائل زیادی در مورد برخی از گردشهای مالی در بانک ملی مانند لیست حقوق و دستمزد مدیران این بانک در صورتهای مالی سال ۹۹ مخفی شد. اما ای...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، هنر مدیریت مالی در بانک ملی با زیان انباشته ۶۶ هزار میلیاردی همراه بود و البته مسائل زیادی در مورد برخی از گردشهای مالی در بانک ملی مانند لیست حقوق و دستمزد مدیران این بانک در صورتهای مالی سال ۹۹ مخفی شد. اما این تنها مسئله ای نیست که بانک ملی از افشای آن خودداری کرده است بلکه نگاهی به جدیدترین گزارش سازمان امور استخدامی به سازمان برنامه و بودجه نشان از اختفای معنادار دیگری میدهد که باید در این خصوص مطالبه جدی از مدیران ارشد بانک ملی داشت.

بنا به این گزارش ۵۶ درصد اطلاعات حقوقی بانک ملی در سامانه پاکنا ثبت نشده و در ۳۵ اداره امور شعب این بانک نیز هیچ اطلاعاتی در خصوص حقوق و دستمزد در این سامانه ثبت نگردیده است.

اما مسئله مهم اینجاست که دومین بانک کشور با کدام متر و معیار از شفافیت شانه خالی می کند خصوصاً اینکه طی مکاتبه سازمان امور استخدامی با دستگاههای مربوطه بنا بود که این اطلاعات حداکثر تا ۱۵ آذرماه در این سامانه تکمیل شود در غیر این صورت پرداختی برای مسئولان مربوطه یعنی بالاترین مقام دستگاه اجرایی به همراه معاونان مالی و اداری یا معاون توسعه منابع انسانی و همچنین ذی‌حساب صورت نمی‌گیرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط