بانک کشاورزی، پیشرو در ارائه سرویس های سامانه صیاد (پیچک)

بانک کشاورزی با تکمیل پیاده سازی تمام سرویس های سامانه صیاد (پیچک) در درگاه های بانک و ارائه خدمات جانبی مکمل، گام مهمی در ارتقای کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان برداشته است. به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی ا...

بانک کشاورزی با تکمیل پیاده سازی تمام سرویس های سامانه صیاد (پیچک) در درگاه های بانک و ارائه خدمات جانبی مکمل، گام مهمی در ارتقای کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان برداشته است.

به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی الزام سیستم بانکی به ارائه خدمات مربوط به چک از طریق سامانه صیاد و استقرار آن در بانک ها، بانک کشاورزی جزو اولین بانک هایی است که نسبت به تکمیل سبد خدمات و سرویس های مربوط به این سامانه از جمله پیاده سازی تمام سرویس های سامانه صیاد (پیچک) در درگاه های بانک اعم از اینترنت بانک، همراه بانک، دستگاه های خودپرداز و سیستم جامع بانکداری الکترونیک متمرکز (مهرگستر)،  ارسال پیامک تاییدیه ثبت و تایید چک برای اشخاص حقیقی، صدور سریع دسته چک در همانروز درخواست و بلافاصله پس از دریافت پاسخ از بانک مرکزی، بومی سازی سرویس های سامانه صیاد (پیچک) در همراه بانک، ارائه خدمت چک موردی به مشتریان حقیقی و حقوقی، امکان ارائه خدمات پیچک توسط کاربران شعب به مشتریانی که شخصا توانایی انجام آن را ندارند و …  اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی همچنین قصد دارد به زودی و همزمان با نودمین سالروز تاسیس خود، از خدمات جدیدی در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط