با دیپلم عضو هیئت مدیره گلدیران شوید / ۴۰ درصد هیئت مدیره گلدیران دیپلمه هستند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گلدیران که در سالهای گذشته موفق شد نماد ملی جی پلاس را روانه بازار لوازم خانگی کند در پایان سال قبل ۳۰ درصد بازار را در اختیار داشت. مسئله ای که قطعاً انتظارات را برای سطح کیفی مدیران تصمیم گیر در آن به حداکثر م...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گلدیران که در سالهای گذشته موفق شد نماد ملی جی پلاس را روانه بازار لوازم خانگی کند در پایان سال قبل ۳۰ درصد بازار را در اختیار داشت. مسئله ای که قطعاً انتظارات را برای سطح کیفی مدیران تصمیم گیر در آن به حداکثر می رساند و البته انتظار می رود که نیروهای متخصص با تحصیلات آکادمیک به عنوان یک پشتوانه محکم در چنین شرکتهایی بکارگیری شوند. اما بررسی شرکت هیئت مدیره گلدیران ابهام جدی را مطرح می کند.

آنطور که در سوابق تحصیل اعضای هیئت مدیره گلدیران پیداست حسین حیدری رئیس هیئت مدیره به همراه مجید معینی دیگر عضو هیئت مدیره دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند. هرچند که حضور این افراد حتما مفید به فایده برای شرکت عریض و طویل گلدیران خواهد بود اما سؤال اینجاست که آیا بهتر نبود با توجه به مدیران اجرایی این شرکت برخی از آنها کره ای هستند جای این افراد شاهد حضور نفراتی با تحصیلات آکادمیک می بودیم؟ و سؤال دوم اینکه آیا این اعضا به عنوان یک شهروند اگر با چنین مسئله ای روبرو می شدند به آن انتقاد نمی کردند؟ انتظار می رود حالا که گلدیران برای حضور در بازار سرمایه آماده می شود شاهد ارتقای کیفی هیئت مدیره آن باشیم؟

هیئت مدیره گلدیران هیئت مدیره گلدیران 2

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط