برای تویی که آبروی مارا در آسیا بردی!

کری بچه‌گانه سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها هنوز روی اعصاب فوتبالی‌هاست، او در حالی که تیمش یک هیچ جلو بود اخراج شد و در واکنش به هیاهوی هواداران الهلال با دو دستش یک هیچ را نشان داد و همین هم سوژه رسانه‌ها و اکانت‌های عربستانی شد.

به گزارش رصد روز، کری بچه‌گانه سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها هنوز روی اعصاب فوتبالی‌هاست، او در حالی که تیمش یک هیچ جلو بود اخراج شد و در واکنش به هیاهوی هواداران الهلال با دو دستش یک هیچ را نشان داد و همین هم سوژه رسانه‌ها و اکانت‌های عربستانی شد، خب بعد اخراج سپاهان سه گل خورد و در مجموع شش گله شد و معلوم نیست یزدانی دقیقا چرا کُری خوانده است؟ او البته سال‌ها قبل پرسپولیسی‌ها را تهدید کرده بود که به اصفهان نیایند، پرسپولیسی‌ها به اصفهان رفتند در نیمه‌نهایی حذفی با گل به خودی سیاوش خان، سپاهان را در اصفهان حذف کردند!

 

یزدانی روزی مهره فیکس استقلال بود و حالا… مثل دانشگر که با خوشحالی‌های بعد گل جنجالی‌اش ارضا می‌شود و علاقه‌ای به پیشرفت ندارد، او البته در بازی رفت سپاهان با الهلال، سپاهان را با اخراجش به فنا داد و دو شب پیش بعد اخراج یزدانی، یک استوری حمایتی در تمجید از سیاوش گذاشت، دوقلوی سمی و مضر سپاهان در قلب دفاع گه از استقلال به ارث رسیده‌اند و با همکاری هم سپاهان را نابود کردند.

نسخه قرمز این دوقلو می‌شود محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده، اولی که روزگاری روزهای زوج از بچگی استقلالی بود و روزهای فرد از بچگی پرسپولیسی! او البته در نهایت در پرسپولیس مستقر شد، اما هیچوقت قواره این تیم نشد، از آن ماجرای اتوبوس بگیرید تا همین حمله اخیرش به یک هوادار در اراک، همه و همه نشان می‌دهد که کنعانی‌زادگان نمی‌تواند آرام بگیرد، او همانی‌ست که سر ماجرای حواله واردات خودرو در ساده‌انگارانه‌ترین شکل ممکن موضع گرفت و یک تیم ملی را بهم ریخت!

رفیق صمیمی‌اش شجاع هم که این روزها دور افتاده و در تبریز مشغول است، مملو از این خاطرات و خطرات است، روزی در آستانه فینال آسیا پس از عمری لوگوبوسی پرسپولیس را خالی می‌کند و هوای آفتاب دوحه به سرش می‌زند، روزی مثل همین چند روز پیش با کلی خبرنگار در می‌افتد و کُری کی‌روشی‌پور و از این قبیل می‌خواند، در مهم‌ترین بازی ملی سال‌های اخیر اخراج می‌شود. هر بار در میانه بازی دوربین را می‌بیند، سیسِ قلدرهای دیار خودشان را می‌گیرد، عقاب‌نمای گنجشگ‌فکر!

این شده حکایت مدافعان وسط فوتبال ایران، آن‌ها واقعی‌ترین نماد از وضعیت فعلی هستند، لمپن، پرادعا و توخالی، مناسب برای کری‌خوانی در کوچه‌های خلوت. بی‌واسطه‌ترین و صادقانه‌ترین نمادهای روزگار فعلی از ورزش تا فرهنگ و سیاست، بعدها شاید باور نکنیم که این‌ها نماد یک روزگار بوده‌اند.

در ادامه هم چند نظر در این باره از توئیتر آورده‌ایم:

سحر با این توئیت سعی کرد کسی را از قلم نیندازد و با لحن تندی نوشت: «رفتارهای غیرمسئولانه بیرانوند، کری بچه‌گانه سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها، لگد کنعانی در اراک، اخراج طارمی قبل از بازی ژاپن، کل‌کل نکونام و خطیر و واکنش شجاع، قلعه‌نویی و دستیارانش به پرسش چرا حذف شدیم،  یعنی این فوتبال ورشکسته شده است. درش را گل بگیرید.»

هیوا یوسفی (روزنامه‌نگار) در توئیتر خودش این متن را منتشر کرد: «به حال فوتبال ایران باید گریست که مدافعانش در بازی‌های مهم بین‌المللی شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی هستن.یکی از یکی تعطیل‌تر.»

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط