بررسی عملکرد نماد وپاسار در پایان معاملات امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که گروه بانکی شاهد خروج ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول حقیقی بود نماد وپاسار در بین هم گروهی های خود روز بدی را پشت سر گذاشت. این نماد بانکی امروز با خروج ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پول حقیقی با عدم ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که گروه بانکی شاهد خروج ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول حقیقی بود نماد وپاسار در بین هم گروهی های خود روز بدی را پشت سر گذاشت. این نماد بانکی امروز با خروج ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پول حقیقی با عدم اقبال سهامداران خرد مواجه شد. حقوقی های نماد وپاسار علیرغم خرید ۱۱ میلیون و ۱۶۴ هزار برکه سهم نتوانستند از کفه ترازو در معاملات حقیقی را متعادل کنند.

حقیقی های این نماد امروز ۳ میلیون و ۸۲۲ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند و در مقابل نیز تنها ۳۵۳ هزار و ۱۳۳ برگه سهم را خریداری کردند تا در پایان معاملات امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۰ شاهد خروج ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پول حقیقی از این نماد باشیم.

عملکرد وپاسار در بازار امروز

بررسی دوره پنج روزه نماد وپسار همچنین نشان میدهد که به طور میانگین در بازه زمانی هر روز ۴ میلیارد تومان نقدینگی باشیم.

در بررسی اندیکاتورها نیز مشخص می شود که در صورت از دست رفتن مقاومت فعلی شاهد اصلاح این سهم نخستین حمایت استاتیک آن بازه ۱۲ هزار و ۸۴۴ ریال خواهد بود و در صورتی که موفق شد از نقطه فعلی رد شود ۱۴ هزار و ۱۵۰ ریال را نخستین مقاومت استاتیک خود می بیند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط