برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در بانک دی

مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و مدرسان دوره های آموزشی این بانک برگزار شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی مدیرعامل در این مراسم با بیان این که برگزاری بیش از ۴۰۰ دوره آموزشی مختل...

مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و مدرسان دوره های آموزشی این بانک برگزار شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی مدیرعامل در این مراسم با بیان این که برگزاری بیش از ۴۰۰ دوره آموزشی مختلف در این بانک طی سال گذشته حقیقتا مایه افتخار و سربلندی است، گفت: اکنون نیاز آموزشی بانک به خوبی برطرف شده است، اما از آنجا که آموزش کارکنان، همواره الزامی و مورد نیاز است، تعداد و کیفیت دوره های آموزشی در سال جاری باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر این که مدرسان دوره های آموزشی باید تا حد ممکن از مدیران و کارکنان درون بانک باشند، اظهار کرد: کارکنان، اقتضائات و الزامات آموزشی بانک را به درستی درک می کنند و نسبت به مسائل بانک، اشراف دارند.

مدیرعامل بانک دی ارائه گواهینامه دوره های آموزشی را امری فرعی خواند و ادامه داد: آموزش های بانکی باید به گونه ای باشد که آموزش گیرنده، محتوای آن را به خوبی لمس کرده و آثار آموزش های ارائه شده در میان مدت در عملکرد بانک دیده شود.

قیطاسی به لزوم جانشین پروری در همه بخش های بانک اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزش نیز این امر الزامی است، به گونه ای که همه کارکنان و مدیران بانک باید به همه حوزه های بانکی اشراف داشته باشند تا در مواقع لزوم از خدمات آموزشی آنها بهره برداری شود.

مدیرعامل بانک دی همچنین در تشریح شرایط مالی بانک گفت: خوشبختانه بانک دی از دارایی های مطلوبی برخوردار است و تجدید ارزیابی ها نشان می دهد ارزش برخی دارایی ها، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است که رشد این روزهای ارزش سهام بانک را می توان ناشی از آن دانست.

در پایان این جلسه، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک از مدرسان دوره های آموزشی قدردانی شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار