برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی چادرملو

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش رصد روز، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور جمعی از مردم شریف این شهرستان، امام جمعه و مسئولان محلی برگزار شد، آیت الله اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در سخنانی ضمن تشریح جایگاه و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و امید بخشی به جبهه مقاومت فلسطین گفت: رمز جاودانگی سردار سلیمانی، فرمانبرداری از ولایت فقیه و تواضع و فروتنی بود که توانست اینگونه بر دلها حکومت کند. وی شجاعت و فرماندهی بی بدلیل شهید سلیمانی در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب را کم نظیر عنوان کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از فرماندهانی بود که خود در صف مقدم مبارزه حضور می یافت و با از خود گذشتی در راه احقاق حق مظلومین و مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب مجاهدت می کرد.

وی گفت: مقامات رژیم صهیونیستی تصور می کردند با به شهادت رساندن حاج قاسم جبهه مقاومت سست و متزلزل خواهد شد غافل از آنکه خون شهید سلیمانی روحی دوباره به مقاومت مردم مظلوم منطقه و به ویژه مسلمانان فلسطین و مبارزین اسلام دمید و آنها را در دفاع از دین و میهن مستحکم‌تر نمود.

براساس همین گزارش در ادامه این مراسم حجت الاسلام مجاهدی، رئیس مرکز اسلامی دوسلدورف آلمان در سخنانی با تجلیل از شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی گفت: از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که با وقوف بر مسئولیت فردی بیش از آنکه به دیگران فرمان دهد به وظایف خود عمل می کرد، او با جسارت و شهامت و جهاد با نفس مثال زدنی خود جانش را فدای اسلام کرد و نماد عدالت خواهی جهان بشریت گردید.

حجت الاسلام مجاهدی افزود: شهید سلیمانی  جاذبه و دافعه مولی متقیان حضرت علی(ع) را سر لوحه منش خود قرارداده بود و با مظلومان و محرمان با عطوفت و با دشمنان با شدت وحدت برخورد می کرد و بر هم زننده توطئه های دشمنان اسلام بود. به همین دلیل او را به شهادت رساندند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

روابط عمومی چادرملو

مطالب مرتبط

آخرین اخبار