بهرام که شغل می گرفتی همه عمر / روابط عمومی چی یا هیئت مدیره طور؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، فریاد عدم استفاده از افراد در بیش از یک سمت و جایگاه همچنان جای بحث دارد. باگهای قانونی و تعریف شغل در قانون پای برخی ها را به خیلی از جاها باز می کند و در این میان تنها توجیهاتی ارائه می شود که در آن شاهد مستمس...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، فریاد عدم استفاده از افراد در بیش از یک سمت و جایگاه همچنان جای بحث دارد. باگهای قانونی و تعریف شغل در قانون پای برخی ها را به خیلی از جاها باز می کند و در این میان تنها توجیهاتی ارائه می شود که در آن شاهد مستمسک قرار دادن ضعفهای قانونی هستیم که در آن چنین رفتاری موجه جلوه می نماید. مجید بهرامی مدیر ارتباطات بانک اقتصاد نوین است که با مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی این صندلی را در اختیار دارد. اما این تنها صندلی در اختیار مجید بهرامی نیست و او به طور همزمان در هیئت مدیره دو شرکت دیگر نیز دیده می شود.

مجید بهرامی در شرکت تأمین آتیه درخشان نوین عضو نائب رئیس هیئت مدیره است و در شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین نیز در ترکیب هیئت مدیره جا دارد.

چیدمانی که شاهد آن هستیم بدون شک نیازمند تجدیدنظر است که در آن فرصت به سایر افراد نیز داده شود حتی اگر این مسئله در شرکتهای زیرمجموعه یک بانک باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار