بهره مندی بیش از ۱۹۷ هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی در سال ۱۴۰۱

بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که در راستای رفع نیاز اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری را در ازای ترهین طلا به مشتریان و متقاضیان پرداخت می کند. به گزارش رصد روز، به نقل...

بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که در راستای رفع نیاز اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری را در ازای ترهین طلا به مشتریان و متقاضیان پرداخت می کند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع تعداد ۱۹۷هزار و ۶۵۷ متقاضی از تسهیلات قرض الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری بانک کارگشایی به ارزش۲۱ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال بهره مند شده اند.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد ۸۰ هزار و ۵۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال و تعداد ۱۱۷ هزار و ۱۳۳ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۸ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال پرداخت کرده است که بر همین اساس این آمارها نشان می دهد در این مدت به طور متوسط ۵۴۹ نفر از تسهیلات بانک کارگشایی بهره مند شده اند.

گفتنی است، پرداخت وام در بانک کارگشایی به متقاضیان و واجدین شرایط نسبت به مدت مشابه سال قبل سیر صعودی داشته است.

بانک کارگشایی می کوشد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود باشد.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و… به مشتریان ارجمند خود است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط