به داد اساتید دانشگاه آزاد برسید تبدیل به ترند شد / جناب طهرانچی پیام مسئله آشکار است

اما موضوع جالبی که قابل تأمل است ترند شدن " به داد اساتید دانشگاه آزاد برسید " از دو روز قبل تا کنون است که تنها یک پیام از آن مخابره می شود و آن نارضایتی جمعیت بسیار زیادی از اساتید دانشگاه آزاد است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، حواشی به وجود آمده چندماه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بخشنامه الف و ب و موضوعات معیشتی باعث شد تا رسانه های مختلف امروز در این باره مطالبی منتشر کنند تا شاید بعد از حجم مطالبه هایی که از کانالهای رسانه ای در حال ایجاد شدن است شاهد تغییراتی در دانشگاه آزاد باشیم.

 

به داد اساتید دانشگاه آزاد برسید

 

اما موضوع جالبی که قابل تأمل است ترند شدن ” به داد اساتید دانشگاه آزاد برسید ” از دو روز قبل تا کنون است که تنها یک پیام از آن مخابره می شود و آن نارضایتی جمعیت بسیار زیادی از اساتید دانشگاه آزاد است. پیش تر در نامه ای که طهرانچی به یکی از رؤسای واحد دانشگاهی نوشته بود اعتراض برخی نسبت به بخشنامه های موجود را از روی ناآگاهی دانست اما بررسی ها نشان می دهد که اعتراض جمعیت قابل تأملی از اعضای هیئت علمی نسبت به بخشنامه الف و ب منطقی و پذیرفتنی است بخشنامه ای که دست رئیس یک واحد دانشگاهی را به اندازه وزارت علوم باز نگه داشته و احتمالا برخی از رابطه ها نیز در قرارگیری اساتید در رنکینگ الف و تأثیرگذار خواهد بود.

جدا از این ، موضوعات معیشتی و تفاوت عمده اساتید دانشگاه آزاد با اساتید دانشگاه های دولتی سبب ناهمترازی شده و این سؤال را به ذهن متبادر می کند که چه ملاکی برای ارزیابی کیفیت در این دانشگاهها وجود دارد و شفافیت موضوعی در خصوص رتبه بندی اساتید در کجا و در چه سامانه ای و با چه پارامترهایی قابل دسترسی است؟

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار