بیمه آرمان در مسیر تکرار روزهای بد؟ / مدیریت حسنخانی به داد آرمان خواهد رسید؟

بیمه آرمان در چندسال گذشته روند پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت در پایان سال قبل اگرچه اوضاع برای این شرکت بیمه ای رو بهبود نشان می داد اما کاهش 70 سود خالص این شرکت نسبت به سال قبل بیم تکرار روزهای بد را می دهد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیمه آرمان ار سال ۱۳۹۰  در صنعت بیمه کشور حضور دارد این شرکت بیمه ای که هدایت آن در اختیار حمیدرضا حسنخانی است روزهای پر فرازر و نشیب زیادی را در صنعت بیمه پشت سر گذاشته. این شرکت بیمه ای در سال ۹۶ با افزایش ۹ هزار و ۹۲۵ درصدی زیان انبشته روبرو شد تا زیان انباشته اش از ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به ۴۶ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال برسد در سال ۹۷ این رقم با رشد ۱۲۲ درصدی به یک هزار و ۹۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

سال ۹۸ روند صعودی این شرکت بیمه ای آغاز شد تا شاهد خلق سودآوری این شرکت باشیم. در این سال آرمان موفق شد ۵۴۷ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال سود خالص را به ثبت برساند.

در پایان سال مالی قبل اگرچه باز هم شاهد کاهش زیان انباشته این شرکت بیمه ای بودیم اما سود خالص آرمان با کاهش ۷۰ درصدی به ۱۶۴ میلیارد و ۲۰۸ میلیونم ریال رسید. کاهش ۷۰ درصدی سود خالص در این شرکت بیمه ای بیم تکرار روزهای بد را تداعی می کند اما باید دید مدیریت حسنخانی خواهد توانست مانع از تکرار این روزها شود یا خیر؟

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار