بیمه البرز دارای بالاترین رشد ارزش بازار در بین شرکت های بیمه

شرکت بیمه البرز بالاترین رشد ارزش بازار را در بین شرکت های بیمه فعال در بازار سرمایه کشور به خود اختصاص داد. به گزارش رصد روز، در حالی که ارزش بازار سهام شرکت بیمه البرز در پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۸۲٫۳۵۵ میلیارد ریال بود این رقم ...

شرکت بیمه البرز بالاترین رشد ارزش بازار را در بین شرکت های بیمه فعال در بازار سرمایه کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش رصد روز، در حالی که ارزش بازار سهام شرکت بیمه البرز در پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۸۲٫۳۵۵ میلیارد ریال بود این رقم با ۵۵٫۸۶۰ میلیارد ریال افزایش در پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به رقمی معادل ۱۳۸٫۲۱۵ میلیارد ریال رسید.

بر اساس این گزارش، ارزش بازار سهام بیمه شرکت بیمه البرز که با نماد البرز و سرمایه ۳۵ هزار میلیارد ریالی از شرکت های بیمه فعال در بازار سرمایه کشور است در یک ماهه ابتدایی امسال ۶۷٫۸ درصد جهش داشته است.

بر این اساس، کل ارزش بازار شرکت های بیمه فعال در بازار سرمایه کشور در ماه ابتدایی امسال نسبت به پایان سال گذشته ۲۰٫۸ درصد رشد داشته است.

این گزارش حاکی است، به جز یک شرکت بیمه از بین ۳۰ شرکت حاضر در بازار سرمایه کشور، ۲۹ شرکت بیمه دارای رشد ارزش بازار در فروردین ماه امسال از ۴٫۹ درصد تا ۶۷٫۸ درصد هستند که  در این بین بیمه البرز دارای بالاترین رشد است.

یک شرکت بیمه نیز ۳٫۴ درصد ارزش بازار خود را در این یک ماه از دست داده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار