بیمه دانا بهترین تراز مالی همه سالهای خود را ثبت کرد

بیمه دانا در ده ماهه سال جاری با صدور 284 هزار و 223 میلیارد ریال حق بیمه و پرداخت 156 هزار و 504 میلیارد ریال خسارت تراز مالی بیش از 127 هزار میلیارد ریالی را خلق کرد بهترین تراز مالی این شرکت در سنوات گذشته است.

به گزارش رصد روز، بیمه دانا در شرایطی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ را به پایان رساند که پیش تر در صورتهای مالی ۹ ماهه سال جاری در همه شاخصهای مالی پیشتاز بود و قرار گرفتن در صدر شرکتهای بیمه ای بخش خصوصی و کسب سهمیه ۱۸.۵درصدی از بازار نشان داد که مدیریت متمرکز بر توسعه محصولات و تمایز در ارائه خدمات دستاوردی قابل توجه به همراه خواهد داشت.

شرکت بیمه دانا در ابتدای سال ۱۴۰۲ توانست با تمدید قرارداد وزارت آموزش و پرورش و پوشش بیمه درمان بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ نفر از فرهنگیان عزیز ، کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان، اتحادیه شرکتهای حمل و نقل داخلی، کانون کامیون داران و شرکت مخابرات ایران به مبلغ فروش بیش از ۲۶۲ هزار میلیارد ریال دست یابد که در بین تمام شرکتهای بیمه ای رکوردی بی نظیر به حساب می آید.

این شرکت بیمه ای با توجه به استقبال قابل توجه بیمه گذاران از کیفیت خدمات، موفق شد حق بیمه صادره خود را طی ۹ ماهه سال جاری ۵۹ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش دهد و سود عملیاتی خود را به ۱۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال برساند. همچنین سود خالص بیمه دانا طی این مدت به ۱۳ هزار و ۵۴ میلیارد ریال رسید.

بهترین تراز مالی بیمه دانا در همه سنوات گذشته 

بررسی ها نشان می دهد که بیمه دانا در پایان دی ماه ۱۴۰۲ بیش از ۲۸۴ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد که نسبت به پایان سال گذشته ۳۷.۷ درصد رشد را خلق کرده و نسبت به مدت مشابه دوره قبل این میزان ۶۲ درصد بهبود یافته است.

گفتنیست میزان صدور حق بیمه این شرکت در پایان سال قبل ۲۰۶ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال بود و در ده ماهه ۱۴۰۱ بیمه دانا ۱۷۵ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد تا تراز مالی آن با احتساب میزان خسارت پرداخت شده به ترتیب در پایان سال قبل و دی ماه سال گذشته ۹۸ هزار و ۷۹۱  و ۹۸ هزار و ۲۸۲میلیارد ریال باشد.

بیمه دانا در ۱۰ ماهه سال جاری با پرداخت ۱۵۶ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال خسارت تراز مالی خود را ۱۲۷ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال می بیند که بهترین تراز مالی این شرکت در سنوات گذشته است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط