بیمه دانا در جایگاه نخست صدور بیمه نامه در سال ۱۴۰۱

محمدحسین هاشمی: بررسی ها نشان می دهد که در پایان سال ۱۴۰۱ بیمه دانا با صدور بیش از ۲۰۶ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال بیمه نامه و افزایش ۱۳۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ در جایگاه نخست صدور بیمه نامه در بین شرکتهای بیمه ای خصوصی قرار گرفت. به گزارش اخ...

محمدحسین هاشمی: بررسی ها نشان می دهد که در پایان سال ۱۴۰۱ بیمه دانا با صدور بیش از ۲۰۶ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال بیمه نامه و افزایش ۱۳۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ در جایگاه نخست صدور بیمه نامه در بین شرکتهای بیمه ای خصوصی قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی رصد روز، سال ۱۴۰۱ برای اقتصاد کشور سال پرحاشیه ای بود. چالش های صنابع به واسطه محدودیت های انرژی،  مشکلات شبکه بانکی به واسطه حاشیه های به وجود آمده در ماههای گذشته و مسائل صنعت بیمه به دلیل تغییرات مدیریتی در سطوح بالا و نتایج حاصل از آن بر شرکتهای بیمه ای همگی از جمله مسائلی بودند که اقتصاد کشور را با پیچیدگیهای زیادی همراه کردند. جدا از آن در سطح اقتصاد کلان گرانی، تورم، افزایش نرخ ارز، کاهش ارزش پول ملی و… از جمله اتفاقاتی بودند که شاید تصور آن برای خیلی ها ممکن نبود.

در این شرایط فعالیت اقتصادی برای هر شرکتی سخت و مشکل بود و شاید در خوشبینانه ترین حالت تکرار دستاوردهای سال قبل و یا نتایجی نزدیک به آن رضایت بخش می نمود. با این حال در برخی صنایع شاهد ثبت آماری قابل توجه بودیم که نشان می دهد با ریل گذاری مناسب می توان از چالش ها فرصت ساخت.

ثبت دستاوردهای جدید و قابل توجه در شبکه بیمه ای از جمله جذابیت های رقابتی در سال گذشته بود. شرکتهای بیمه ای در سال قبل با ارائه محصولات جدید رقابت قابل توجهی را به تماشا گذاشتند و در این بین نتایج برخی از شرکتهای بیمه ای نگاه منتقدان را به خود جلب کرد.

بیمه دانا نوار موفقیتهایش را ادامه داد

بررسی ها نشان می دهد که در رقابت شرکتهای بیمه ای فعال در سال قبل بیمه دانا  با صدور ۲۰۶ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال بیمه نامه در جایگاه نخست صدور بیمه نامه در بین شرکتهای بیمه ای خصوصی ایستاد. این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که دستاوردهای بیمه دانا در ۹ ماهه سال گذشته نیز قابل توجه بود و در بسیاری از شاخصه های تعیین کننده بیمه دانا در صدر شرکتهای بیمه ای تکیه کرد.

جدول صدور بیمه نامه شرکتهای بیمه ای در سال ۱۴۰۱

نام شرکت بیمه ای میزان صدور بیمه نامه در سال ۱۴۰۱ (میلیون ریال)
دانا ۲۰۶.۲۶۶.۱۹۷
آسیا ۱۹۴.۸۲۸.۹۵۱
پاسارگاد ۹۹.۴۸۷.۶۹۸
دی ۹۵.۵۳۴.۳۹۵
البرز ۹۴.۳۷۳.۰۸۸
کوثر ۸۴.۰۵۹.۰۲۰
پارسیان ۷۸.۴۹۳.۰۲۷
معلم ۵۴.۱۴۳.۴۰۳
ما ۳۸.۷۵۵.۶۰۹
سامان ۳۷.۳۹۰.۸۲۰
کارآفرین ۳۵.۸۳۸.۲۸۵
ملت ۳۱.۸۰۶.۵۲۸
نوین ۳۰.۳۱۰.۱۱۳
تعاون ۱۸.۴۶۶.۳۷۲
زندگی خاورمیانه ۸.۵۶۶.۸۲۰
میهن ۷.۲۸۱.۲۹۳
اتکایی امین ۱.۷۵۲.۴۸۵
اتکایی ایرانیان ۱.۰۹۶.۸۹۱

 

گفتنیست میزان صدور بیمه نامه در بیمه دانا در پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار