بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی

بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی که منشی صحنه آثار زیادی در سینما بوده نشان دهنده نکته جالبی است. حضور همزمان او در سینما و تلویزیون که کمتر برای کنسی اتفاق می افتد از خصوصیات جالبی است که قابل تأملست.

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی که منشی صحنه آثار زیادی در سینما بوده نشان دهنده نکته جالبی است. حضور همزمان او در سینما و تلویزیون که کمتر برای کنسی اتفاق می افتد از خصوصیات جالبی است که قابل تأملست. ساناز هرندی به تازگی با حسن شکوهی ازدواج کرد.

 

بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی

 

حسن شکوهی برای بار دوم ازدواج کرد. ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی منشی صحنه است که به تازگی همسر دوم حسن شکوهی شده.

حسن شکوهی بازیگر سینما و تلویزیون متولد دوم خرداد سال ۱۳۵۰ در تهران است.

حسن شکوهی بازیگر فیلم سینمایی «توکیو بدون توقف» بود که در کنار مهران مدیری و پانته آ بهرام به خوبی توجه مخاطبان را جلب کرد.

 

این هنرمند کشورمان که علاوه بر بازیگری سمت مدیرتولیدی را در آثر سینمایی و تلویزیونی برعهده دارد در شب های برره ، پاورچین ، نقطه چین ، به کجا چنین شتابان و روز رفتن ایفای نقش کرده است.

حسن شکوهی در اولین روز خردادماه سال ۱۴۰۰ پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و خبر ازدواج با ساناز هرندی را منتشر کرد.

حسن شکوهی ، ساناز هرندی ، بیوگرافی ساناز هرندی

حسن شکوهی با انتشار این عکس نوشت : ۱۴۰۰/۳/۱

 

بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی

 

حسن شکوهی قبلا ازدواج کرده و از زندگی قبلی صاحب نوه نیز هست . البته مشخص نیست این بازیگر پس از جدایی از همسرش مجدد ازدواج کرده یا نه .

اختلاف سنی حسن شکوهی و همسرش نیز از جمله سوژه های داغ فضای مجازی است.

 

بیوگرافی ساناز هرندی، زندگی خصوصی ساناز هرندی

ساناز هرندی کیست ؟

او کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۹۵ در فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان به عنوان منشی صحنه فعالیت داشته است. گ

رچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ماه و پلنگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ساناز هرندی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سعید آقاخانی، فرشته صدرعرفایی، آناهیتا افشار و لیلا زارع را تجربه کرد.


بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی

 

آثاری که او در آنها به عنوان منشی صحنه حضور داشته است:

  • سال های دور از خانه
  • از یادها رفته
  • یک کیلو و بیست و یک گرم
  • سلام بمبئی
  • شروع یک پایان
  • دو عروس
  • خانه‌ی دیگری
  • چمدان‌های خالی
  • عشق و جنون
  • هفت دقیقه تا پاییز
  • محیا

همسر اول ساناز هرندی

ساناز هرندی تا قبل از ازدواج با حسن شکوهی مجرد بوده است و ازدواجی نداشته.

اینستاگرام ساناز هرندی

او در اینستاگرام نیز فعالیت دارد .

پیج اینستاگرام این چهره با آیدی اینستاگرام sanazharandi در دسترس است .

این بازیگر با انتشار عکسی در اینستاگرام خبر ازدواجش با حسن شکوهی را تایید کرد .

او در پست اینستاگرام خود نوشت: مرد من به زندگیم خوش آمدی❤️❤️❤️

 

او منشی صحنه سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ساناز هرندی می‌توان به فعالیت در سریال ماه و پلنگ، فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم اشاره کرد.

وی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۹۵ در فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان به عنوان منشی صحنه فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ماه و پلنگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ساناز هرندی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سعید آقاخانی، فرشته صدرعرفایی، آناهیتا افشار و لیلا زارع را تجربه کرد.

 

بیوگرافی ساناز هرندی همسر دوم حسن شکوهی

 

این چهره در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم او در این سال، فعالیت در فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان و فعالیت در سریال ماه و پلنگ به عنوان منشی صحنه محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی او فعالیت در سریال ماه و پلنگ بوده است. وی سال ۱۳۹۵ سریال ماه و پلنگ به عنوان منشی صحنه فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. او توانست با فعالیت در سریال ماه و پلنگ تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر داریوش ارجمند، محمدعلی شادمان، شاهرخ استخری مراغه و ویدا جوان توانست سطح کاری او را متحول کند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ساناز هرندی آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است.

در بیوگرافی او آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی او و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ساناز هرندی در منظوم سر بزنید. همه ۲ اثر مهم او در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار او در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ساناز هرندی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ساناز هرندی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی او بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال ماه و پلنگ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی او کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم محسوب می‌شود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار