بی توجهی بازار طلا به کاهش نرخ دلار

قیمت طلا و سکه امروز روند یکدستی نداشت و کاهش قیمت دلار تاثیر چندانی بر بازار سکه نگذاشت. در حالی که بازار‌های جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و قیمت اونس جهانی طلا باثبات است، قیمت سکه امامی با رشد ۵۰۰ هزار تومانی مسیر رفته را بر...

به گزارش رصد روز، قیمت طلا و سکه امروز روند متوازنی ندارد. طلا کاهشی است، سکه امامی بیش از نیم میلیون تومان افزایش دارد و ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش دارد و سایر قطعات سکه بدون تغییر قیمت در حال معامله هستند.

بازار طلا باثبات می‌ماند؟
فعالان بازار طلا هفته ابتدایی خرداد را در صورت نبود سیگنال منفی باثبات پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند بازار فلز زرد در کوتاه‌مدت روز‌های آرامی خواهد داشت. آن‌ها می‌گویند طلا فلز حساسی است و هر گونه رخدادی بلافاصله اولین اثر را در قیمت طلا می‌گذارد؛ اما مسیر، نشان‌دهنده این است که در هفته جاری آرامش بیشتری در قیمت طلا و سکه خواهیم داشت.

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۳۴ دلاری قرار دارد.

قیمت نقره کاهش یافت
اونس نقره نیز روی رقم ۳۰ دلار و ۳۶ سنتی ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۶ هزار و ۶۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰۰ تومان تومانی دارد.

قیمت قطعات سبک سکه فریز شد
قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۶ خرداد با رشد ۵۰۰ هزار تومانی در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۰ میلیون تومانی در حال معامله است. سکه بهار بدون تغییر و با رقم ۳۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومانی در حال معامله است.

گفتنی است قیمت نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش دارد و با قیمت ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود. قیمت ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر و به ترتیب روی رقم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۷۱ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۲۶۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۲۴ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۴۵۵ هزار تومان و نیم‌سکه ۸۳ هزار تومان افزایش داشت. سکه بهار ۱۴ هزار تومان، ربع سکه هشت هزار تومان و سکه گرمی چهار هزار تومان کاهش دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط