تازه ترین سرنخ های خودکشی آزاده نامداری / اظهارات شوهر آزاده نامداری در بازجویی

تازه ترین سرنخ های خودکشی آزاده نامداری با اظهارات شهر آزاده نامداری در بازجویی به دست آمد او با بیان اینکه تا روز جمعه با همسر خود تماس داشته توضیح داد: در آن مدت هیچ مسئله مشکوکی را متوجه نشده

به گزارش رصد روز ، شوهر آزاده نامداری که در زمان این اتفاق در شمال کشور بود با حضور در در اداره ۱۰ ویژه قتل پلیس آگاهی مورد بازجویی و تحقیق قرار گرفت و تازه ترین سرنخ های خودکشی آزاده نامداری مورد به دست آمد. در ابتدا سجاد عبادی به پاسخ این سؤال پرداخت که برای بسیاری از مردم نیز هنوز ابهام دارد و آن این بود که چرا در زمان وقع حادثه در منزل نبود؟ او در این مورد توضیح داد به واسطه مریضی مادر بزرگم مجبور به سفر شمال بودم. این موضوع با ایشان مطرح کردم اما مورد قبول قرار نگرفت و با اصرار خودش در تهران ماند. شوهر آزاده نامداری با با بیان اینکه تا روز جمعه با همسر خود تماس داشته توضیح داد: در آن مدت هیچ مسئله مشکوکی را متوجه نشده تا اینکه از اواسط جمعه تماس های او و دخترشان از طرف آزاده نامداری بی پاسخ مانده است و این جواب ندادن به تماس ها پس از ساعت ها بی خبری از ایشان باعث نگرانی او شده است. اظهارات شوهر آزاده نامداری در بازجویی نشان می دهد که مسئله اختلافی که از آن صحبت می شود خیلی پر رنگ نبوده.

 

تازه ترین سرنخ های خودکشی آزاده نامداری / اظهارات شوهر آزاده نامداری در بازجویی

مقام بلندپایه پلیسی ادامه داد: همسر آزاده نامداری در تحقیقات عنوان داشته که پس از نگرانی از حال و روز همسرم به مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواسته سری به خانه شان بزند و جویای حال او شود و مادرزنش با نگرانی به خانه دخترش رفته و متوجه مرگ او شده است. همسر آزاده در تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران عنوان داشته، ایشان به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده وگاهی ۴ یا ۵ قرص را همزمان مصرف می کرده است. از این رو اخباری از خودکشی آزاده نامداری یکی از فرضیه های به حساب می آید اما قطعی نیست چرا که احتمال دارد به خاطر زیاده روی در مصرف داروهای ضد افسردگی دچار مسمویت شده باشد. اما همین را هم باید منتظر بمانیم تا حدود ۶ روز دیگر پزشکی قانونی پس از آزمایشات سم شناسی مشخص کند. چراکه میزان دوز دورهای مصرف شده مشخص می کند که ایشان زیاده روی کرده یا به عمد با قرص های ضد افسردگی خودکشی را انتخاب کرده است.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار