تبریک تولد نسیم ادبی به صحرا اسداللهی+عکس

به گزارش رصد روز،  نسیم ادبی بازیگر خوب و شناخته شده عرصه تئاتر و بازیگری است.  نسیم ادبی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. نسیم ادبی تصویری که می بینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. بیوگر...

به گزارش رصد روز،  نسیم ادبی بازیگر خوب و شناخته شده عرصه تئاتر و بازیگری است.  نسیم ادبی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

نسیم ادبی تصویری که می بینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

تبریک تولد نسیم ادبی به صحرا اسداللهی+عکس

بیوگرافی نسیم ادبی

نسیم ادبی زادهٔ  ۱۳۵۵ است. نسیم ادبی در تهران متولد شده است. نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نسیم ادبی اهل ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

نسیم ادبی بازیگر ۴۴ ساله کشورمان زاده شده در تهران است.

تحصیلات نسیم ادبی

نسیم فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

ازدواج نسیم ادبی

نسیم ادبی سال هاست با ابراهیم ثباتی ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

نسیم ادبی و همسرش

نسیم ادبی و همسرش ابراهیم اثباتی

با نسیم ادبی بازیگر خوب و شناخته شده عرصه تئاتر و همسرش ابراهیم اثباتی موزیسین گپی صمیمانه داشتیم که پیشنهاد میکنیم خواندن آن را از دست ندهید.

ادبی همچنین امسال موفق شد جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را دریافت کند. اما آنهایی که بیشتر به دنیای تصویر علاقه دارند این بازیگر جوان را با فیلم های سینمایی و البته سریال محبوب «شهرزاد» می شناسند؛ سریالی که این روزها حسابی جایش را در دل مردم باز کرده و کمتر کسی است که ماجراهای جذاب آن را دنبال نکند.

میزبان نسیم ادبی و همسرش ابراهیم اثباتی شدیم و گپ و گفت جالبی با این زوج هنرمند داشتیم که به گفته خودشان هرچند خیلی درگیر کارشان هستند اما با کار تفریح می کنند و از این شرایط رضایت دارند. این گفت وگوی خواندنی را با زوج دوست داشتنی عالم بازیگری و موسیقی از دست ندهید.

آشنایی هنری ما

نسیم ادبی:برای بازی در تئاتر «شمس پرنده» به کارگردانی خانم پری صابری دعوت شدم و ابراهیم هم برای ساخت موسیقی در همان تئاتر همکاری داشت و آشنایی اولیه مان به این صورت شکل گرفت. مدتی گذشت و قرار شد تئاتر «آنتیگونه» به کارگردانی خانم صابری در ایتالیا روی صحنه برود و من و آقای اثباتی در این سفر کاری همسفر شدیم که همین سفر باعث شد بیشتر یکدیگر را بشناسیم. آشنایی مان به سال ۸۰ برمی گردد و هفت سال است که با هم ازدواج کرده ایم.

فرزند نسیم ادبی

نسیم ادبی از هنرمندانی است که به داشتن بچه و تجربه حس مادر شدن علاقه مند است اما بچه دار شدن را با وجود شغل بازیگری و مشغله های زیاد زندگی هنرمندی دشوار میداند و تابحال نتوانسته تصمیم جدی برای بچه دار شدن بگیرد.

نسیم ادبی

عکس مدلینگ نسیم ادبی

تفریح

تئاتر رفتن مهم ترین و بهترین تفریح آن هاست  و همیشه در اولین فرصتی که پیدا کنیند به تماشای تئاتر می روند.این زوج دوستان تئاتری زیادی دارند و همیشه دوستان شان  تئاترهایی را روی صحنه دارند که می توانند از تماشای شان لذت ببرند. آن ها به کنسرت هم می روند و کلا عاشق تفریحات فرهنگی هستند.

 

مطالب مرتبط