تجدید میثاق مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا با آرمان های امام خمینی(ره)

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه و جمعی از مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا با حضور در مرقد مطهر امام خمین...

به گزارش رصد روز، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه و جمعی از مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه، با آرمان‌های آن امام راحل تجدید میثاق کردند.

محمد علی تیموری، مدیرعامل، جمعی از مدیران ارشد و کارکنان گروه سایپا ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معنوی که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد، مدیرعامل و کارکنان گروه سایپا به پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام و تلاش بیشتر در راستای اعتلای صنعت خودروسازی کشور تاکید کردند.

دهه فجر .سایپا

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار