تجلیل بانک دی از قهرمانان کشتی کشور

بانک دی در راستای ایفای نقش درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی از مدال‌آوران کشتی کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ، تجلیل کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، بانک دی در راستای ایفای نقش درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی از مدال‌آوران کشتی کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ، تجلیل کرد.

در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک، گروه مالی دی و علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، از محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان و امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان قدردانی شد.
در این نشست برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش‌های قهرمانان ملی برای افتخار‌آفرینی و اهتزاز پرچم ایران در سطح بین‌المللی گفت: کشتی، ورزش قهرمانی و پهلوانی است و کشتی‌گیران با روحیه جوانمردی در خاطر مردم کشور همیشه ماندگار هستند.
وی افزود: با توجه به تاثیرگذاری افتخارآفرینی تیم‌های ملی در روحیه و نشاط جمعی مردم، یکی از رسالت‌های اجتماعی بانک دی توجه به قهرمانان ورزشی کشور است تا گوشه‌ای هر چند کوچک از سختی‌های این عزیزان جبران شود.
کریمی با اشاره به این‌که بانک دی متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، اقدام ارزشمند قهرمانان ملی کشتی در اعطای مدال‌های قهرمانی مسابقات جهانی را به شهید گمنام مدفون در محل اردوی تیم‌های ملی کشتی و موزه آستان قدس رضوی شایسته تقدیر دانست و گفت: زمانی که این پهلوانان نتیجه و دستاورد تلاش‌های بی‌وقفه‌شان را به پیشگاه امام رضا(ع) و شهدا تقدیم می‌کنند، ضمن ادای احترام به ارزش‌ها، مسئولیت بزرگی را برای همه مردم ایجاد می‌کنند و یادآور می‌شوند که ارزش‌ها و ادای دین به شهدا را نباید از یاد برد.
غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت‌مدیره بانک دی نیز در این نشست با اشاره به این‌که افتخارآفرینی مقتدرانه غیورمردان تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ موجب شور و شعف مردم و تجلی غرور ملی شد، گفت: قهرمانان تیم ملی کشتی علاوه بر این‌که با به اهتزاز درآوردن پرچم کشور، آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند، عشق میهنی و حس وطن دوستی را در جامعه تقویت کردند.
در این مراسم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ورزش کشتی بیشترین سهم را در کسب مدال‌های جهانی را به خود اختصاص داده است، گفت: با این وجود سهم کشتی و کشتی گیران از بودجه کشور کمترین سهم است و برای حفظ روند قهرمانی باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود.
گفتنی است بانک دی در راستای ایفای نقش درحوزه مسئولیت اجتماعی در سالیان اخیر با حمایت مالی از رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال، تنیس روی میز و اسکی سهم مهمی در ارتقای ورزش ملی داشته است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط